Summer games fest 2025

Releasehästryttare
Summer games fest 2025

Skall ni sitta uppe ikväll och se SGF live?

Showen börjar 23 svensk tid! (ändrat från 22)

https://www.summergamefest.com/

Medlem

Trodde den var redan klockan 19 aja blir väl o kolla samt ha nån stream på andra skärmen 😃

Redaktör
Skrivet av Isak19:

Trodde den var redan klockan 19 aja blir väl o kolla samt ha nån stream på andra skärmen 😃

Själva showen börjar kl 23. Möjligen uppsnack innan.

signatur
Medlem

Svar, ja.

Försöker se det mesta som är intressant.

Summer Game Fest, Future Games Show, Xbox Games Showcase, PC Gaming Show lär jag spana in.

Enligt streamen på Youtube startar den 22.30. Så det är nog som Tomas säger, preshow 30 min och showen börjar 23.00.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Vi lever verkligen i en upp- och nedsnackens tid...

Med det sagt kommer jag sitta klistrad kl 23. Inte en minut tidigare.

Releasehästryttare
Skrivet av Fezk:

Svar, ja.

Försöker se det mesta som är intressant.

Summer Game Fest, Future Games Show, Xbox Games Showcase, PC Gaming Show lär jag spana in.

Enligt streamen på Youtube startar den 22.30. Så det är nog som Tomas säger, preshow 30 min och showen börjar 23.00.

https://www.youtube.com/watch?v=-Hr6Q2hln_M

Tack, ändrade topp posten!

-

Väldigt sugen på att se vad Yacht club games skall visa upp, förhoppningvis får vi släppdatum på Mina the hollower!

Medlem
Skrivet av Devan:

Tack, ändrade topp posten!

-

Väldigt sugen på att se vad Yacht club games skall visa upp, förhoppningvis får vi släppdatum på Mina the hollower!

Det blir även Silksong antingen ikväll eller under Xbox-showen, det vet alla, eller hur?! ;P

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Backloggens befriare

Kanske kommer ha det på i bakgrunden i väntan på NHL.

signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Är trött gubbe så slocknar innan 23

Medlem

Kommer titta i efterhand så jag kan spola igenom massa dösnack. Så lär väl titta framåt midnatt Hur långt är det?

1
Skriv svar