Vi spelar Switch 2 i helgen – vad spelar du?

Robot
Vi spelar Switch 2 i helgen – vad spelar du?

En salig blanding av karting, bilstölder och Kojimas nya.

#death-stranding-2, #mario-kart-world, #nintendo, #spelhelg, #switch-2, #welcome-tour

Releasehästryttare

Förhoppningsvis Silksong!

Förhoppningsvis ARC Raiders. Som beta eller, satan i gatan, fullverren.
Annars Balatro, Atomfall och Alone in the Dark

signatur

Fifteen minutes, or it’s free!
PSN: Aktiv_Slaktkniv

It's not a lake, it's an ocean

Fortsätter nog med Banishers: Ghosts of New Eden, som jag startade om. Kanske tar en titt på Luigi's Mansion 3 också.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Influenza simulator här också.. är på God mode så just nu känns allt annat än det långt borta

Medlem

Mario Kart World, Azure striker, sista bossen är riktigt vidrig, man hinner inte döda den innan tiden tar slut 😑.

Är sugen på att spela animal crossing men tror jag kommer tröttna direkt.

Medlem

Återvänt efter några års uppehåll till Destiny 2.
Känns som jag måste ta civilingenjör examen för att fatta vad jag håller på med.....alla dessa menyer med undermenyer och så några menyer uppepå dom.

signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Mario Kart World

Hmm.
Denna helg blir det att spela Final Fantasy VI på Switch, Hollow Knight och möjligen AI: The Somnium Files -Nirvana Initiative- på Xbox och på PS5 så kommer jag nog fortsätta försöka ta mig förbi Trokka i The First Berserker och sedan får vi se vad mer det blir.

Medlem

ja Deathloop förstås, gratis ju folket säger att det behöver spelas.

signatur

//monster

Medlem

Då min Switch 2 kommer först nästa vecka (GRRR DHL Leipzig strejk samt nintendo) så får jag nöja mig med annat för närvarande.

Så blir att köra klart Trails through Daybreak 2 (PS5) samt lite Radiant Historia (3DS) för att få åtminstone lite Nintendo i helgen.

Journey på PS5:an och GTA Online på PC med tjejen och nå polers. Kan bli lite Dota 2 och Hell Let Loose också, samt PUBG.

signatur

❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!

Medlem

Jag fortsätter i Forbidden West.

Medlem

Street Fighter 6 för min del och Death Stranding. Så i helgen skjuts det hadoukens och vandras

Edit: ha, skrev visst Street Fighter 5 istället för 6. Haudokens blir det iaf!

signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem

Jag lirar "The Precinct" och försöker samtidigt stålsätta mig för att inte köpa Switch 2. Är riktigt sugen, men har fortfarande mycket annat att spela, så jag försöker intala mig själv att det går lika bra att avvakta och köpa senare. Till exempel när DK Banaza släpps.

Hade såklart hoppats kunna svara Mario Kart World. Istället blir det läsmaraton i Danganronpa och Ace Attorney.

Köpte precis ett par fina Switch-spel på djup rea på Eshoppen! "Minit", "Journey of the Broken Circle" och "Mythic Ocean"! Men mest av allt har jag sett fram emot "A Night at the Races", och när en sån läckerbit bara kostar en tia så är det ju dags att slå till!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Köpte precis ett par fina Switch-spel på djup rea på Eshoppen! "Minit", "Journey of the Broken Circle" och "Mythic Ocean"! Men mest av allt har jag sett fram emot "A Night at the Races", och när en sån läckerbit bara kostar en tia så är det ju dags att slå till!
https://assets.nintendo.com/image/upload/ar_16:9,b_auto:borde...

Minit är helt fantastiskt! Älskar det 😍😊

Medlem

F1 25, startade en My Team playthrough tidigare idag. Tog just 7:e plats i Melbourne!

Medlem

Tänkte Mario Kart World men så blev det inte, blir nog lite Jedi Survivor istället.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Fick upp en 98" tv samma dag som jag fick switch 2 och packade även upp min xbox (har just flyttat) så det blir Mario kart world, tears of the Kingdom och lite olika spel bara för att se hur brutal min nya tv är

Medlem

Mario Kart World, Welcome Tour och kanske lite andra spel på Switch 2 men framförallt MK World!

Medlem

Doom the dark ages med några kapitel kvar, sen wolfenstein 2009.

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |

Medlem
Skrivet av Sprockhead:

Street Fighter 5 för min del och Death Stranding. Så i helgen skjuts det hadoukens och vandras

Föredrar du SF5 framför 6:an? Skulle ändå säga att i mitt tycke är 6:an bättre. Story-delen av 5:an var ändå underhållande dock.

Medlem

Det blir Ninja Gaiden 2 Black och Avowed på Xbox:en. Kanske också Eternal Strands.

Medlem

HumanitZ men tror jag har på perma death så dör jag blir det rage quit och något annat spel

Skrivet av Swe_Downhill:

Minit är helt fantastiskt! Älskar det 😍😊

Kul! Har haft ögonen på det ett tag, är typ 75% off eller nåt nu så kändes som ett bra läge att skaffa det. Det är ett ganska kort spel, va? Kanske hinner testa det i helgen med.

Medlem

Tyvärr ingen switch2 här heller, dyker väl upp nångng nästa vecka men har ju häcken full med Elden Ring: Nightreign så vad gör väl det

signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Mario Kart World
Skäms nästan så roligt jag har.

Medlem
Skrivet av Lauchen:

Föredrar du SF5 framför 6:an? Skulle ändå säga att i mitt tycke är 6:an bättre. Story-delen av 5:an var ändå underhållande dock.

Ha, råkade visst skriva 5, menade ju 6an! 6an är riktigt nice, missade 5an faktiskt. Var ett stort fan av 4an däremot

signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

12
Skriv svar