Vi spelar Switch 2 i helgen – vad spelar du?
En salig blanding av karting, bilstölder och Kojimas nya.
#death-stranding-2, #mario-kart-world, #nintendo, #spelhelg, #switch-2, #welcome-tour
Fortsätter nog med Banishers: Ghosts of New Eden, som jag startade om. Kanske tar en titt på Luigi's Mansion 3 också.
Street Fighter 6 för min del och Death Stranding. Så i helgen skjuts det hadoukens och vandras
Edit: ha, skrev visst Street Fighter 5 istället för 6. Haudokens blir det iaf!
Köpte precis ett par fina Switch-spel på djup rea på Eshoppen! "Minit", "Journey of the Broken Circle" och "Mythic Ocean"! Men mest av allt har jag sett fram emot "A Night at the Races", och när en sån läckerbit bara kostar en tia så är det ju dags att slå till!
https://assets.nintendo.com/image/upload/ar_16:9,b_auto:borde...
Minit är helt fantastiskt! Älskar det 😍😊
Street Fighter 5 för min del och Death Stranding. Så i helgen skjuts det hadoukens och vandras
Föredrar du SF5 framför 6:an? Skulle ändå säga att i mitt tycke är 6:an bättre. Story-delen av 5:an var ändå underhållande dock.
Minit är helt fantastiskt! Älskar det 😍😊
Kul! Har haft ögonen på det ett tag, är typ 75% off eller nåt nu så kändes som ett bra läge att skaffa det. Det är ett ganska kort spel, va? Kanske hinner testa det i helgen med.
Föredrar du SF5 framför 6:an? Skulle ändå säga att i mitt tycke är 6:an bättre. Story-delen av 5:an var ändå underhållande dock.
Ha, råkade visst skriva 5, menade ju 6an! 6an är riktigt nice, missade 5an faktiskt. Var ett stort fan av 4an däremot