Vilka spelsläpp ser du fram emot?

Medlem
Vilka spelsläpp ser du fram emot?

Kommer inte ihåg senast jag var såhär taggad på flera spelsläpp. Är en av de som brukar gnälla på att alla nya spel är mediokra men nu börjar det se ljust ut! här är spelen jag längtar efter, där det blir köp dag 1!

1. Game of Thrones: War for Westeros

Vi såg en cinematic trailer på Summerfest igår. Den avslöjade inte mycket, men screenshotsen ser lovande ut. Det verkar bli ett klassiskt RTS som på den gamla goda tiden.

2. D.O.R.F

Ett klassiskt RTS i stil med Command & Conquer, fast större, snyggare och mer detaljerat, byggt med 2D-sprites och varje ny video från utvecklaren imponerar ännu mer.

3. Heroes of Might & Magic: Olden Era

Jag är fortfarande lite skeptisk till den grafiska stilen, men det här är det första Heroes-spelet som faktiskt verkar ha potential sen att Ubisoft totalt körde serien i botten efter Heroes 4.

Vilka kommande spel har du på radarn, även om de är långt borta?

Medlem

Tredje delen av Final Fantasy 7

Medlem

GTA 6
Witcher 4
Elder scrolls 6
Resident Evil: Requiem
Metroid Prime 4

*edit*

Hur kunde jag glömma "Hollow Knight :Silksong" !! *skäms* !!

Medlem

Jag vet inte, jag är mycket kluven för Stellar Blade.

Å ena sidan har jag redan spelet på PS5 och spelet har Denuvo.

Å andra sidan, så är grafiken avsevärt bättre och demot är sjukt väloptimerad och bara flyter på 10-år gammal hårdvara. Möjligheten att spela på CRT, med perfect rörelseskärpa, är starkt frestande!

Finns alldeles för mycket intressant på väg, men mest av allt undrar jag just nu när STONKS 9800 SKA BLI FäRDIG MED EARLY ACCESS. Hmmpffh.

Medlem

Civilization 8

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Aha uppfattade inte att Games of Thrones var ett RTS. Kanske kan de lyckas där AoE +3 och framåt misslyckades och istället få ett mörkare spel estetiskt. Blir att lägga till. Önskar också att någon verkligen försökte med något helt unikt i RTS genren som att ta in MMO aspekter eller något helt galet.

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

Medlem

Själv tar jag spelen som dom kommer. Finns för mycket bra spel i backloggen att man inte ens behöver fundera på kommande spel.

Medlem

Judas helt klart!

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

1
Skriv svar