Slafsiga Ill får ett kort gameplay-klipp
Kommer det färdiga spelet att leva upp till förväntningarna?
Är ganska stark kontrast mellan detta och resident evil spelen (de nya), RE spelen är mer statiska medans detta ser mer organiskt ut, man blev lite mindre sugen på RE9 efter detta visades upp.
Skillnaden är väl den att resident evil spel faktiskt släpps. Detta kommer aldrig släppas.
Hehe, ill eller ILL eller Ill.
Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: Corsair Vengeance RGB 64GB 6400mhz
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2
VR: Meta Quest 3 + VR Air Bridge
Hehe, ill eller ILL eller Ill.
På datorn här ser det ut som |||, III eller lll??
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Trodde spelet hette ”Slafsiga 3”
Jag med, därför jag blev nyfiken
Så här ser det ut från Sweclockers

Jag med, därför jag blev nyfiken
Så här ser det ut från Sweclockers
Ja, lätt hänt. Handlar väl om typsnitt och typsnittsrendering och hur stort texten visas,
pixeltäthet på skärmen m.m.
För mig på jobbdatorn (macOS) är I:et aningen kortare än L:en:
Detta spel känns som det omringas av röda flaggor, den "gameplay" man uppvisat ser ut att mestadels vara pre-rendered och inte faktiskt gameplay.
Skulle detta mot förmodan vara verkligheten så blir det ju riktigt ballt, men väldigt skeptisk till hur lite de visat alltså.
Kan ju hålla med om att vara skeptiskt, men för min del gäller det alla spel som skall släppas, dagens spel industrier litar jag ej på, kan se förbaskat bra ut i videoklippen, men sen så rinner sminket bort och man blir bara riktigt besviken på ett eller annat vis.
Skillnaden är väl den att resident evil spel faktiskt släpps. Detta kommer aldrig släppas.
Ser ju färdigt ut i mina ögon, är bara finputset kvar. varför tror du det inte kommer släppas
Ser ju färdigt ut i mina ögon, är bara finputset kvar. varför tror du det inte kommer släppas
Visades för flera år sedan och ingen riktig gameplay har visats upp. Stor röd flagga.
Jag hoppas det släpps och är bra men jag tror helt enkelt inte det kommer bli så.
Visades för flera år sedan och ingen riktig gameplay har visats upp. Stor röd flagga.
Jag hoppas det släpps och är bra men jag tror helt enkelt inte det kommer bli så.
Liten studio, ambitiöst projekt.
Att det tar tid ser jag inte som nått konstigt.
Liten studio, ambitiöst projekt.
Att det tar tid ser jag inte som nått konstigt.
Det enda som är ambitiöst är det visuella. Spelmässigt ser det risigt ut baserat på de 2 minutrarna som de släppt. Det finns ingen anledning att det inte kan visas upp efter så många år av utveckling.
Det enda som är ambitiöst är det visuella. Spelmässigt ser det risigt ut baserat på de 2 minutrarna som de släppt. Det finns ingen anledning att det inte kan visas upp efter så många år av utveckling.
Jag vill minnas att man sett olika klipp tidigare från spelet om det bara var aninerat och ibget gameplay är svårt att säga.
Att det ser risigt ut är en smakfråga.
Jag tycker själv det ser ut att ha passat som ett VR spel.
Som jag skrev ovan realistiska långsamma animationer för att det ska se realistiskt ut känns som att det motarbetar spelaren.
Men det kanske många spel är så idag jag vet inte.