Se 15 minuter Donkey Kong Bananza Direct

Robot
Se 15 minuter Donkey Kong Bananza Direct
Fragtjuv

Blir kul att se mer av spelet i fråga!

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Medlem

Tror inte att det "gor-illa"!

signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Redaktör
Skrivet av korvmos:

Tror inte att det "gor-illa"!

Man har en primat.... jag menar, primal känsla av att det går bra.

signatur
Medlem

Spelet ser jäkligt fränt ut, svider lite med 900kr fört dock då jag kan köpa 2-3st bra switch 1 spel för samma pris.

Medlem

Prima primater poserar med pirater

Medlem

Hoppas det blir bra men är lite tveksam

Skrivet av Nyhet:

eller gorilla?

Sicken ordsmed han är, Helenius.:)

signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem

Är väldigt taggad för detta, men har ändå nån slags ond aning om att jag kommer bli besviken. Typ att konceptet och mekaniken är fantastisk men att innehållet är fattigt.

Inget tyder egentligen på att det borde bli så, men av nån anledning ser det så kul ut och verkar ta en sån intressant riktning för Donkey Kong att jag är rädd att dom inte ska lyckas. Samtidigt har dom ju övat på det här lite mer öppna konceptet på spel tidigare och lyckats fantastiskt bra, så allt pekar egentligen mot att detta kommer bli väldigt bra

Medlem
Skrivet av Lidodido:

Är väldigt taggad för detta, men har ändå nån slags ond aning om att jag kommer bli besviken. Typ att konceptet och mekaniken är fantastisk men att innehållet är fattigt.

Inget tyder egentligen på att det borde bli så, men av nån anledning ser det så kul ut och verkar ta en sån intressant riktning för Donkey Kong att jag är rädd att dom inte ska lyckas. Samtidigt har dom ju övat på det här lite mer öppna konceptet på spel tidigare och lyckats fantastiskt bra, så allt pekar egentligen mot att detta kommer bli väldigt bra

Känner samma att det kan vara lite innehållslöst, men Nintendo har ju dragit kaniner ur hatten förut så jag håller tummarna. Kan ju bli super bra!

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Medlem

Har väntat på ett nytt 3D Donkey Kong spel sen DK64. Är riktigt hype:ad för det här

Medlem
Skrivet av Majinbuu:

Spelet ser jäkligt fränt ut, svider lite med 900kr fört dock då jag kan köpa 2-3st bra switch 1 spel för samma pris.

Sist jag kollade på Eshop kostade Donkey Kong Bananza 769kr.

Medlem
Skrivet av Cooling23:

Sist jag kollade på Eshop kostade Donkey Kong Bananza 769kr.

https://www.inet.se/produkt/6612368/donkey-kong-bananza-switc...

Sist jag kollade kostade det 899kr, fysiskt, Köpa grejer digitalt är scam, du äger ingenting.

Redaktör
Skrivet av Majinbuu:

https://www.inet.se/produkt/6612368/donkey-kong-bananza-switc...

Sist jag kollade kostade det 899kr, fysiskt, Köpa grejer digitalt är scam, du äger ingenting.

Finns från 799 kr för fysiskt, Inet är bland de dyraste här.

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=14576278

signatur
Medlem

Lite konstigt att de spoilade storyn med "stenen".

Medlem
Medlem

Herregud vilket spel!!!

Medlem

Såg himla bra ut!

signatur

Here to play.

Medlem

Ser så jävla underbart ut!

Medlem

Herregud alltså..

Redaktör
Ponny

Oh my banana! Ser sjuuukt charmigt ut.

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

jag är nog inte målgrupp för detta, såg så otroligt tråkigt ut.

signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem
Skrivet av Tusske:

Har väntat på ett nytt 3D Donkey Kong spel sen DK64. Är riktigt hype:ad för det här

HAJPAD.

Medlem

Ser helt magiskt ut! Måste ju vara 3D Mario teamet som ligger bakom detta!

Medlem
Skrivet av Majinbuu:

https://www.nintendo.com/en-gb/Games/Nintendo-Switch-2-games/...

769kr

Medlem

Känns väldigt Crash och Spyro, gillar det
Kommer bli kul.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ser så otroligt mycket bättre ut än det man fått se tidigare. Pepp som fan!

Medlem

Det var mycket spelglädje i det spelet helt klart 🥰

Medlem

Förbokade efter att ha sett Direct:en och hoppas kunna plocka upp ett exemplar hos lokala Webhallen.

Medlem

Ser helt bananas ut, synd det inte fanns med bland releasespelen, aja den som väntar på något gott ...

12
Skriv svar