Gaming fåtölj eller köra PC från soffan
Jag är lite trött på min stol och en anledning till att jag gillar konsol är att man får ligga i en soffa. När jag pensionerar mig ska jag nog köpa den på bilden när man inte orkar sitta upprätt.
Finns det något sätt att åstadkomma lika sköna ställning med en mus och tangentbord på något sätt? I knäet är inte speciellt skönt och svårt med en mus.
Kanske finns någon bra lösning för att sitta i soffan? Inte Steamdeck
En billigare verison av det här typ
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler
Fixat. Det blev en lap desk till soffan
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler
Haha! Vad är det på bilden? Vill också ha en
https://www.amazon.in/IW-J20-Gattling-Imperator-Computer-Moni...
Hittar ingen länk där den går att köpa men visst blir man sugen
De verkar gå under "gaming workstations" typ
1# FZ Troll
https://www.amazon.in/IW-J20-Gattling-Imperator-Computer-Moni...
Hittar ingen länk där den går att köpa men visst blir man sugen
De verkar gå under "gaming workstations" typ
Amazon Canada verkar ha den inne Kollade Forex och priset på $5900 blir då ungefär 52 657 SEK Om jag blir rik en dag kanske!
ja har inget specifikt tips kring ett produkt, men ngt gällande användning av möss - har provad lite olika enklare varianter med när jag testade Steam Link ett tag sen och tyckte det fungerade enklast när datormusen var på soffkuddshöjd, dvs lite nedsänkt i jämförelsen med tangentbordet som var i knäet (med eller utan i mitt fall enklare ytor som en bräda eller frukost-i-sängen bord). tyckte det blev en bättre vinkel. Alla kommersiella lösningar som jag nånsin har läst om försöker man ju att få en stor yta typ som ett bord, men i soffan, nej, blev inget bra. I en fåtölj kan det dock vara annorlunda.
kanske kolla youtube? där brukar det ju finnas film om verkligen allt nuförtiden.
Amazon Canada verkar ha den inne Kollade Forex och priset på $5900 blir då ungefär 52 657 SEK Om jag blir rik en dag kanske!
Får göra ett sparkonto för den. Tusen spänn per månad och sen typ 4 år senare är den din!
Fanns några andra lite billigare alternativ för ca 30 000 kr. Det är ärligt talat inte så farligt om gaming är ens huvud hobby.
Vissa köper ju bara skärmar för 10 000 kr.