Hur snabb är din reaktionsförmåga?
Hur snabb är din reaktionsförmåga?
Här kan man testa den, jag får som bäst 237, inte konstigt man är kass på CS. Min reaktionsförmåga har blivit mycket sämre, tack vare att jag blivit äldre, och har barn så det blir inte alls lika mycket spelande.
Jag har endast testat på telefonen än så länge, kanske blir det bättre på datorn?
Jag fick ett resultat på 450ms, på telefon.
Vet inte om det är bra eller dåligt.
Fick 203 på första här med musen, så det är nog dåligt och säkert pga telefonen.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Fick 203 på första här med musen, så det är nog dåligt och säkert pga telefonen.
Jag har tyvärr ingen möjlighet att jämföra då jag inte äger dator men efter ett par försök så var jag nere på 321ms.
Älskar verkligen sådana där sajter med ungefär noll information om vem/vilka som står bakom och varför. 😅
Ingen "about us" och deras "privacy policy" är... inte direkt utförlig, om man säger så.
Kanske är jag cynisk/bitter/paranoid, so be it. ¯\_(ツ)_/¯
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Jag fick ett resultat på 450ms, på telefon.
Vet inte om det är bra eller dåligt.
Det är nog inget rekord åtminstone. Jag fick 233ms som bäst på telefonen, brukar nog ha runt 170-180 på dator.
Men allting är relativt.
223.
Nintendo Switch | PlayStation 5 + PS4 Pro | Xbox Series X + One X
ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 5070 12GB Gaming OC
Jag fick 171 ms. Delade länken i min Discord-server och gav sedan upp med att försöka mer när min vän fick 18 ms...

18 ms?! Då måste man fasen sitta 1 cm i från skärmen med två energidrycker i kroppn
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler
Kan man inte bara klicka hela tiden och på det sättet träffa snabbt av bara tur?
Näe. Skärmen är röd och du ska trycka när den blir grön.
Man skulle ju på något sätt kunna "förustpå" när den blir grön och klicka i förväg, än att man väntar på att det blir grönt och trycker sen. Antar det är vad min vän gjorde