The Duke är en riktigt hemsk kontroll.

Medlem
The Duke är en riktigt hemsk kontroll.

Jag köpte en Xbox konsol med uppgraderad hårddisk med 4 kontroller, 2 Duke och 2 trådlösa för 300kr. Tillverkad 2002. De trådlösa fattades båda toppen av vänster spak, och den ena hade en rejäl stickdrift, och den ena mottagaren står bara och blinkar och funkar inte.

The Duke

Den är stor, obekväm att hålla, spakar och knappar är hemska, styrkortet är bland de sämsta jag testat.

Istället för R2 och L2 blev det vit och svart knapp.

Men båda dessa fungerar, även skivläsaren.

Sen blev det även en PS3 Superslim 250gb med 2 kontroller och 12 spel för 500kr.

Medlem
Medlem

Microsoft har tyvärr aldrig varit bra på styrkors...

Nu har jag inte testat de senaste Xbox-kontrollerna, så de kanske är bättre?

Backloggens befriare

Älskar The Duke!

signatur

Ad hoc addendum

The Duke är fruktansvärd! (men den osar Big D energy, så att säga)

Horribel handkontroll, nästan lika illa som N64:ans.

signatur

ₜₒₒ ₘᵤcₕ bᵤₜ ₙₑᵥₑᵣ ₑₙₒᵤgₕ

Medlem

Av vad jag kommer ihåg så gillade jag den

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Duke är fantastisk, den enda bekväma handkontrollen Xbox någonsin haft. Ångrar att jag missade när de lanserade en jubileumsmodell till PC.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Microsoft har tyvärr aldrig varit bra på styrkors...

Nu har jag inte testat de senaste Xbox-kontrollerna, så de kanske är bättre?

Silvriga Xbox 360bkobtrollen hade skitbra styrkors, nya Xbox kontroller har väldigt bra styrkors.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Duke är fantastisk, den enda bekväma handkontrollen Xbox någonsin haft. Ångrar att jag missade när de lanserade en jubileumsmodell till PC.

Tycker Xbox Series kontrollen är den bästa som släppts, någonsin.

Backloggens befriare
Skrivet av kebbe:

Köpte en, bästa handkontrollsköpet jag gjort.

signatur

Ad hoc addendum

Medlem
It's not a lake, it's an ocean

Det var ett tag sedan jag använde den nu, minst sagt. Jag minns att jag hade störst problem med ABXY-knapparna eftersom de är välvda och gör ont att trycka på efter några timmar. Styrkorset är inte alls bra, och den är förstås för stor. Men i övrigt är det en helt OK handkontroll. Controller S var dock betydligt bättre och början på vad som sedan skulle bli en av de bästa kontrollerna någonsin.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Releasehästryttare

Älskar fortfarande min 360 kontroll även om den sjunger på sista versen :/

1
Skriv svar