Tony Hawk's Pro Skater 3 + 4

Robot
Tony Hawk's Pro Skater 3 + 4

Nostalgi på hjul och gameplay i världsklass. Tony Hawk är tillbaka igen + igen.

#Tony-hawks-Pro-Skater-3, #Tony-hawks-Pro-Skater-3-4, #Tony-hawks-Pro-Skater-4

Medlem

Kul, mycket trevlig recension! Vilka är förbättringar från 1+2 skulle du säga?

Skribent
Skrivet av Ribcage:

Kul, mycket trevlig recension! Vilka är förbättringar från 1+2 skulle du säga?

Det utvecklade trickssystemet. Synen på uppbyggnad av banor. Även om vissa av banorna från 1+2 är klassiker. Känns det överlag bättre dom helhet här.

Och tack.

signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Har kört några timmar via Gamepass nu, känns fräscht och rappt, me like

signatur

Skeptiker som rannsakar det folk accepterar

Medlem

Åh, blev riktigt sugen på att lira faktiskt. Eftersom jag inte plockat upp 1+2 ännu så börjar jag med det. Trevlig spelhelg!

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT

Medlem

Idag är man tacksam över Game pass.

signatur

🔥 Xbox Series X 🎮 | Xbox Series S 🎮 | AMD Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 XTX 🔥

🏎️ Fanatec CSL DD 8nm | CSL Elite Steering Wheel McLaren GT3 V2 | CSL Elite Steering Wheel WRC | CSL Elite Pedals V2 | ClubSport Shifter SQ V 1.5 | ClubSport Handbrake V1 ⚡

Jag älskar THPS 4 och den öppna, inte tidsbegränsade, upplevelsen de satsade på där. Därför blev jag väldigt besviken över utvecklarnas val här, vilket även verkar sabbat upplägget på vissa banor. Att de dessutom slaktat musiken är ett annat problem.

I övrigt låter det som en bra remaster! Men jag kommer nog inte köpa det när fyran inte ens verkar vara samma spel som tidigare...

Medlem

Gått i tankar om att avsluta Gamepass ganska länge nu men ska väl hinna med Tony 3+4 innan dess så behåller Gamepass en stund till 😁

Medlem

Köpte Switch 2-versionen. Hoppas den är bra.

Tråkigt att de plockat bort vissa delar från originalen men det ska ändå bli kul att spela igen!

Medlem

Verka ändå vara bra, har väl blivit lite fler banor dessutom såg jag i en recension, lite nytänk i del fyra.
Men jävla Elgiganten, hade hoppats att dom tog in spelet, nope. Så blev att beställa på Spelbutiken och vänta till nästa vecka innan man kan spela.
Tydligen kommer hela spelet på skiva och man behöver inte någon nerladdning på Xbox, vilket ju är toppen!
Och nej, jag spelar inte via Game Pass.

Medlem

Testade lite via xCloud och det kändes riktigt bra, men jag blev besviken när jag inte hittade Less Than Jake i låtlistan. Lyssnade på det bandet mycket när jag var yngre och det var just i THPS4 som jag upptäckte dom och sen tankade ner hela deras diskografi, så lite synd att dom inte är med nu i remaken. Men finns ju alltid Spotify så man kan ha egen musik.

Medlem

Spelade fullständigt sönder 4an som barn. Fantastiskt spel. Blir rädd när jag läser att de tagit bort upplägget med öppna banor om jag förstår det rätt?

Skejtar man bara 2 minuter åt gången? 😱

signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av CliQue-SinneD:

Spelade fullständigt sönder 4an som barn. Fantastiskt spel. Blir rädd när jag läser att de tagit bort upplägget med öppna banor om jag förstår det rätt?

Skejtar man bara 2 minuter åt gången? 😱

Ja, men som jag förstått det kan man ändra det sen, till att vara uppemot en timme per bana.

Är inga öppna banor, men dom har även lagt till 2 nya banor.

Medlem

2 minuters gränsen hoppas jag de fimpar snarast…

1
Skriv svar