Avatar: Frontiers of Pandora får tredjepersonsvy i år
Välgjort spel, väldigt snyggt körde några timmar men jag fastnade inte riktigt.
Har faktiskt inte riktigt förstått storheten med Avatar, häftiga filmer på bio men drog inte riktigt igång mig. Andra var OK men inte så mycket mer. För min del lever de väldigt mycket på den visuella storheten.
MVH Milky
AMD Ryzen 7 7800X3D, AMD 7900XTX, 2 x 16 GB DDR5 6000 MHz
Välgjort spel, väldigt snyggt körde några timmar men jag fastnade inte riktigt.
Har faktiskt inte riktigt förstått storheten med Avatar, häftiga filmer på bio men drog inte riktigt igång mig. Andra var OK men inte så mycket mer. För min del lever de väldigt mycket på den visuella storheten.
Det var coolt med 3D 2009. Avatar 2 levde på hype.
Fattar inte det heller, ytterst mediokera, kommer inte ihåg någonting.
Oavsett vad man tycker om Ubisoft så är det schysst att de fortsätter supporta ett spel som inte sålt så bra. Jag har spelat det och tycker som andra att det är grymt snyggt och hyfsat underhållande. Jag körde oguidad inställning i spelet, och ett par pussel var riktigt kluriga att hitta rätt och lösa där man i princip bara hade texter och fotografier och gå efter. Men jag tycker inte filmerna och storyn är speciellt bra och då är det svårt leva sig in i spelet också.
Var ett väldigt platt spel, världen var ganska trevlig och de hade fångar mycket från filmerna som att växterna drar ihop sig när man nuddar dem. Känslan i striderna och färdighetssystemet var ganska dåligt och tråkigt tyvärr, skulle varit tredjepersonsvy från början.
Man mår bra av Apple produkter!
Vilka fler spel borde man gå in och peta i? Resident Evil Village fick ju tredjeperson.
Quake i tredjeperson?
Resident Evil i första person? Elden Ring?
GTA 5 med fågelperspektiv, som original GTA?
Limbo i 3D?
Du behöver inte vänta superlänge på att få spela Elden Ring med tredjepersonskamera
Det var en ko på en äng, och det var kon som var poängen
Första 3D spelet var okej i tredje person, så detta kan nog bli ganska bra.
Vilka fler spel borde man gå in och peta i? Resident Evil Village fick ju tredjeperson.
Quake i tredjeperson?
Resident Evil i första person? Elden Ring?
GTA 5 med fågelperspektiv, som original GTA?
Limbo i 3D?
GTA v fick ju första person i samband med one/ps4 versionen något som inte fanns i 360/ps3 versionen. Fågelperspektiv finns som mod har jag sett. Ingen aning om hur bra de är däremot.
Oavsett vad man tycker om Ubisoft så är det schysst att de fortsätter supporta ett spel som inte sålt så bra. Jag har spelat det och tycker som andra att det är grymt snyggt och hyfsat underhållande. Jag körde oguidad inställning i spelet, och ett par pussel var riktigt kluriga att hitta rätt och lösa där man i princip bara hade texter och fotografier och gå efter. Men jag tycker inte filmerna och storyn är speciellt bra och då är det svårt leva sig in i spelet också.
Ja Ubisoft har varit riktigt bra på att supporta och släppa innehåll till spel. Även om dem inte sålt så bra som dem hoppats alla gånger. Tänker på Assassin's Creed Shadows och Star Wars Outlaws som jag är mycket nöjd med hur dem har behandlat i efterhand.
Avatar ligger på min wishlist och vill spela det snart. Jag gillade dessutom filmerna mycket så detta låter lovande.
Trailern visades på bio idag när jag kollade nya Fantastic 4.
3e filmen har fått en poster i natt, trailern skall komma innan månaden är slut.
https://preview.redd.it/official-poster-for-avatar-fire-and-a...
Äntligen. Avskyr 1st person view till console.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Totalt på alla plattformar så har spelet dragit in i revenue 133 miljoner dollar. Man tror att kostade mellan 70 - 100 miljoner att göra. Så någon vinst blev det väl ändå. Sålde väl ok.