No Rest for the Wicked på Xbox kan dröja – om det kommer dit
På grund av "marknadsförhållandena" – men de ska snacka med Microsoft.
#Moon-studios, #No-rest-for-the-wicked
Spelet ser riktigt häftigt ut. Glad att det kommer till Switch 2
Xbox är väl mer eller mindre döende format idag ändå.
Ovanligt att du höjer switchen och sänker Xbox lol. Men visst, man kan väl vara glad över en sämre spelupplevelse, lägre upplösning och förmodligen ostabilt/låst till 30 fps.
Ovanligt att du höjer switchen och sänker Xbox lol. Men visst, man kan väl vara glad över en sämre spelupplevelse, lägre upplösning och förmodligen ostabilt/låst till 30 fps.
Sånt här spel vill man ju köra bärbart. Passar som handen i handsken.
Ja du vill göra det på undermålig hårdvara. Men det hör inte till, mer det att du inte kan kommentera utan att switchen skall höjas och plattform x,y eller z ska sänkas oavsett vad nyheten handlar om. Blir rätt drygt?
Men visst, man kan väl vara glad över en sämre spelupplevelse, lägre upplösning och förmodligen ostabilt/låst till 30 fps.
Det är alltså Switch 2 det eventuellt skulle vara på gång för, inte Series S.
Som utvecklarna säger, konsolportning kostar en massa pengar.
Så måste man prioritera så hade jag också satsat främst på Switch 2 och Playstation som andra plats (eftersom dom har otroligt mycket fler sålda konsoler).
Det skulle inte överraska mig att portningen till Xbox kostar extra eftersom det finns två konsoler att porta till (S och X).
Och den här kommentaren kommer från ett Xbox-fan.
Riktig data lagras i .pgdata, inte i hjärtat.
Ouuff, vilken 🔥🔥🔥 😅😂
Ja du vill göra det på undermålig hårdvara. Men det hör inte till, mer det att du inte kan kommentera utan att switchen skall höjas och plattform x,y eller z ska sänkas oavsett vad nyheten handlar om. Blir rätt drygt?
Switch 2 är ju det bästa man kan få tag i vad gäller bärbar spelkonsol, alltså förstklassig hårdvara för alla oss som gillar att lira bärbart. En kommentar om Xbox svaga marknadssituation känns ju som en relevant kommentar till nyheten om att spelet hoppar Xbox.

ₜₒₒ ₘᵤcₕ bᵤₜ ₙₑᵥₑᵣ ₑₙₒᵤgₕ
Trist, hoppas de får till det. Trodde i min okunskap att det skulle vara lättare att porta ett pc-spel till xbox, som ju kör en variant av Windows i bakgrunden, än till ps5. Eller åtminstone lika lätt. Hoppas Microsoft hjälper dem lite på traven så de kan släppa spelet samtidigt överallt, föredrar min XSX över min PS5 så hade hellre köpt spelet dit.
Spelet ser riktigt häftigt ut. Glad att det kommer till Switch 2
Xbox är väl mer eller mindre döende format idag ändå.
ROG Xbox Ally X ?
Lär väl inte vara speciellt svårt att lägga ut spelet på Xbox så varför inte eller är det för att spel inte säljer utan de flesta kör gamepass?
Ja, det var min tanke. Dom vill nog inte ha en dålig deal med gamepass men om dom lyckas förhandla ett bra avtal så kan dom ju tjäna på det.
Jag har varit sugen på detta men kommer inte köpa förrän det lämnar early acess. Av de reviews jag sett på youtube verkar det ha en del problem som de behöver fixa.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.