Battlefield 6 har fått sin första trailer – och släppdatumet kan ha läckt
Ser fram emot att få se MP trailern nästa torsdag, hoppas på mer close combat och riktiga klasser denna gång. Back to BF2 förhoppningsvis. Sen kanske man får uppgradera datorn lite om man vill ha allt ögongodis för det ser otroligt snyggt ut. Trailern är ju från motorn men dock inte gameplay, kan tänka mig att SP blir väldigt filmiskt!
1# FZ Troll
Landningsbana med JAS 39 Gripen och de har mig knäsvag.
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler
Första orosmomentet är att stor del fokuserar på explosioner istället för handling, karaktärer m.m...
Det är ett spel, explosioner och gameplay är roligare än sitta o glo på handling...
Får lite BF3 vibbar. Vilket är bra då jag ändå gilla bf3s singleplayer. Men överlag är det just nu bara meh.
Det är ett spel, explosioner och gameplay är roligare än sitta o glo på handling...
Vissa av oss spelar spelen för handlingen. Bättre än film skulle jag vilja påstå (speciellt senaste tiden).
Har du sett "It's just a game" compilations möjligen?
.
Första orosmomentet är att stor del fokuserar på explosioner istället för handling, karaktärer m.m...
Handling? I battlefield?
Ge mig battlefield 2 igen. Fler klasser med distinkta styrkor och svagheter. Större och mer balanserade kartor med fler flaggor så man faktiskt nyttjar hela kartan.
Inget mp har toppat bf2 ännu.
Ducati Streetfighter 848
Har blivit för gammal för att våga ha några som helst förhoppningar, speciellt baserat på några minuter ihopklippta explosioner ur effektfulla kameravinklar. Allt ser så himla filmiskt ut då, men träffar de inte rätt när det gäller leveldesign, HUD och karaktärsklasser osv så blir det ju en halvdan spelupplevelse ändå.
Ge mig en timme oklippt gameplay på en conquestbana så kan vi se om det finns någon BF-själ kvar i serien.
Har blivit för gammal för att våga ha några som helst förhoppningar, speciellt baserat på några minuter ihopklippta explosioner ur effektfulla kameravinklar. Allt ser så himla filmiskt ut då, men träffar de inte rätt när det gäller leveldesign, HUD och karaktärsklasser osv så blir det ju en halvdan spelupplevelse ändå.
Ge mig en timme oklippt gameplay på en conquestbana så kan vi se om det finns någon BF-själ kvar i serien.
https://www.reddit.com/r/Battlefield/s/AeuRQZQpkQ
Inte en timme, men två minuter från en playtest av en spelare som iaf försöker överleva och ta skydd
Den trailern var verkligen: "Fan va folk tjatar om förstörelse. Nu jävlar ska de få se!"
Kastar en helikopter genom en byggnad var tionde sekund.
Visst gillar jag destruction, men blev lite av ett repetitivt moment i trailern. Har de ingen kreativitet? Bara helikoptrar?
Insert "personbeskrivning" (skryt) här. Låtsas vara nonchalant om det.
Kommer aldrig i hela mitt liv betala 800 kr+ för denna skiten
Vi vet ju inte om det är skit än, 800kr är inte mycket för ett MP spel man får över 1000timmar på
Gillar att de högst röstade kommentarerna på Youtube påminner om att förbokning är dumt. 😂 Man ska vara skeptisk tills motsatsen har bevisats.
Trailern ser okej ut.
🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: MSFS 2024
Sen: 007 First Light | DayZ 2 | GTA VI
Vissa av oss spelar spelen för handlingen. Bättre än film nu för tiden skulle jag vilja påstå.
Har du sett någon "It's just a game" compilation möjligen?
https://m.youtube.com/watch?v=fvUy9AIVJQs
.
”Handlingen” i Battlefield har aldrig varit djupare än att skjuta, spränga och köra över fiender, så jag tycker trailern täckte handlingen ganska bra.
https://www.reddit.com/r/Battlefield/s/AeuRQZQpkQ
Inte en timme, men två minuter från en playtest av en spelare som iaf försöker överleva och ta skydd
Såg bra ut, precis vad man kan förvänta sig, undrar vilken mosterdator man behöver för att köra det där med behagligt flyt dock
Såg bra ut, precis vad man kan förvänta sig, undrar vilken mosterdator man behöver för att köra det där med behagligt flyt dock
Ps5 pro
Kul se minimalt skit, och att det ser ut som krig..... Inge skiten flygande ekorre,
Såg tyvärr en flygande ekorre. Grappling hook kommer säkert finnas med också är jag rädd för.
Såg tyvärr en flygande ekorre. Grappling hook kommer säkert finnas med också är jag rädd för.
Det har funnits sen BF2 så det borde inte vara något problem för alla som vill att de ska gå tillbaka till den stilen.
Vi vet ju inte om det är skit än, 800kr är inte mycket för ett MP spel man får över 1000timmar på
Herregud, förväntar du dig att spela över 1000h? Det finns gott om spel, varför skulle du göra detta valet?
Flygande ekorre
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler