Killing Floor 3

Robot
Killing Floor 3

Det görs försiktiga framsteg i kriget mot zombierna, men slutsegern hindras av för lite otäckheter och för många buggar.

#killing-floor-3

Releasehästryttare

56% på Steam

Medlem

sän när var Killing Floor ett skräkspel? att det inte har mycket skräk skulle jag själv inte säga är ett minus

Medlem

Blir reabacken på steam

signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av robbis:

Blir reabacken på steam

Jag kan utan tvekan rekommendera spelet till fullpris, dock inte dom övre nivåerna utan basspelet för 39.99 euro på steam.

Vad du får är ett väldigt robust spel som du kommer ha många timmar av underhållning med, särskilt med en bra grupp vänner.

Medlem

Har lirat en del, är riktigt kul, men väldigt barebones just nu. Jag tror dom hade gynnats av att släppa det som finns nu som early access till reducerat pris och byggt på det som finns nu tills det når en punkt då early access skaran tycker att det är färdigt. Men pengar verkar vara ett problem hos utvecklarna och i early access så kan man inte köra battle pass och en store utan att göra spelarna lite smått upprörda så full release vart det.

Medlem
Skrivet av Unholydude:

Jag kan utan tvekan rekommendera spelet till fullpris, dock inte dom övre nivåerna utan basspelet för 39.99 euro på steam.

Vad du får är ett väldigt robust spel som du kommer ha många timmar av underhållning med, särskilt med en bra grupp vänner.

Har inga vänner

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Var sugen först, men när jag såg gameplay kände jag att dom pengarna sparar jag hellre.
John Gibson (som verkade vara Tripwires "gun-nut") fick ju sparken och det märks på vapnen och kvalitén på gunplay.
Jäkla nerf-pistoler.

signatur

Insert "personbeskrivning" (skryt) här. Låtsas vara nonchalant om det.

Medlem

Jag har köpt spelet. Stör mig främst på lobbyn. Att man ska behöva borda en farkost för att spela...

Medlem

Första och andra KF var ju riktigt kul och bra.
Men jag är väldigt tveksam till trean.

1
Skriv svar