Lies of P och DayZ kommer till PS Plus
Har man inte lirat Lies of P så får man här världens chans! Det var värt fullpris alla dagar i veckan, riktigt bra souls-spel!
Jag är supertaggad! Har ej lirat P. Så bra månad för mig!!
Ett spel som alla redan har köpt och ett spel som ingen vill ha...... Vilken bra månad *not*
Wow vad fel du har. Blir ju kanon med Lies of P som jag har tittat länge på men inte köpt än. Kan jag ju lägga pengarna på DLC sen
Har man inte lirat Lies of P så får man här världens chans! Det var värt fullpris alla dagar i veckan, riktigt bra souls-spel!
Det bästa Soulslike som inte är ett FromSoft-spel, helt klart.
The more I practice, the luckier I get.
Overrated of P
Git Gud
"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"
Det bästa Soulslike som inte är ett FromSoft-spel, helt klart.
Nja det är Nioh 2 men Lies of p är riktigt bra.
Git Gud
Klarat av det 2 gånger. Fortfarande extremt overrated
Nja det är Nioh 2 men Lies of p är riktigt bra.
Mje, håller inte med. Skulle inte ens kalla Nioh renodlade Soulslikes.
Förvisso slutade jag spela Nioh 2 typ 20 timmar in då jag tröttnade vid tillfället, så kan ju ändra uppfattning om man fortsätter någon dag i framtiden. Fick Complete Edition för ett riktigt trevligt pris iallafall.
Har bara haft tid till att pröva demot tidigare. Men man kanske borde ge det här spelet en chans. Har tyvärr spel krok just nu. Så jag kan inte spela något nytt på PS5 på ett tag. Måste börja spela Baldursgate 3 på riktigt någon gång. Och kan snart inte skjuta upp det längre.
Känns weird att spela det två gånger om det är överskattat
"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"
Känns weird att spela det två gånger om det är överskattat
spelar alla soulslike som jag gillar 2 gånger, en gång NG och en gång NG+
spelet är bra, det är bara extremet överskattat, spelet är ett 6/10 at best
spelet är bra, det är bara extremet överskattat, spelet är ett 6/10 at best

They hated him because he told them the truth
Håller med att spelet är överskattat. Lies of P är bra men visa segment är extremt frustrerande, inte svårt bara irriterande. Sen är spelet SJUKT linjärt.
Den som vet vet.
Kudos till dig. Skulle aldrig spela ett överskattat spel två gånger. Finns för mycket spel för att slösa min tid på det.
They hated him because he told them the truth
Håller med att spelet är överskattat. Lies of P är bra men visa segment är extremt frustrerande, inte svårt bara irriterande. Sen är spelet SJUKT linjärt.
Det är helt OK att ha den åsikten(det är också helt OK att ha dålig smak, ehm ;P).
Kudos till dig. Skulle aldrig spela ett överskattat spel två gånger. Finns för mycket spel för att slösa min tid på det.
spel kan vara bra och överskattade, sa aldrig att spelet är dåligt för det är det inte. men folk pratar om det som om det vore Jesus återkomst när det bara är helt okej spel och inte mer eller mindre
spel kan vara bra och överskattade, sa aldrig att spelet är dåligt för det är det inte. men folk pratar om det som om det vore Jesus återkomst när det bara är helt okej spel och inte mer eller mindre
Aha, missat att det pratats så väl om det. Har uppfattat det som att folk gillar det som ett bra spel bara. Ett värdigt FromSoft-spel, fast gjort av några andra.