Lies of P och DayZ kommer till PS Plus

Robot
Medlem

Overrated of P

Medlem

Ett spel som alla redan har köpt och ett spel som ingen vill ha...... Vilken bra månad *not*

signatur

Den som vet vet.

Medlem

Har man inte lirat Lies of P så får man här världens chans! Det var värt fullpris alla dagar i veckan, riktigt bra souls-spel!

signatur

7600X | 4080 SUPER | 32GB DDR5 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Har man inte lirat Lies of P så får man här världens chans! Det var värt fullpris alla dagar i veckan, riktigt bra souls-spel!

Jag är supertaggad! Har ej lirat P. Så bra månad för mig!!

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Ett spel som alla redan har köpt och ett spel som ingen vill ha...... Vilken bra månad *not*

Wow vad fel du har. Blir ju kanon med Lies of P som jag har tittat länge på men inte köpt än. Kan jag ju lägga pengarna på DLC sen

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Det bästa Soulslike som inte är ett FromSoft-spel, helt klart.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Plussar också ett på att lira Lies of P! Och gillar man det så lär ju DLC:et säkerligen få sig ett rea-pris snart också

Medlem

Nice! Har tittat länge på LoP, så detta blir riktigt bra. Kuuuul!

Medlem

Jag antar att jag kommer prova Lies of P när det finns tid över.

Medlem

Bästa månaden på länge. Lies of P är riktigt bra och DayZ har jag varit nyfiken på att prova på konsol.

Medlem

Jag instämmer in i kören angående Lies of P och dess briljans. Dessutom finns nu easy-mode för alla som inte pallar med svårighetsgraden och vill fokusera på storyn som är en av spelets höjdpunkter. Tveka inte att testa!

Medlem
Skrivet av Tusske:

Overrated of P

Git Gud

signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Fezk:

Det bästa Soulslike som inte är ett FromSoft-spel, helt klart.

Nja det är Nioh 2 men Lies of p är riktigt bra.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Klarat av det 2 gånger. Fortfarande extremt overrated

Medlem
Skrivet av Neverwild:

Nja det är Nioh 2 men Lies of p är riktigt bra.

Mje, håller inte med. Skulle inte ens kalla Nioh renodlade Soulslikes.

Förvisso slutade jag spela Nioh 2 typ 20 timmar in då jag tröttnade vid tillfället, så kan ju ändra uppfattning om man fortsätter någon dag i framtiden. Fick Complete Edition för ett riktigt trevligt pris iallafall.

signatur

Medlem

Har bara haft tid till att pröva demot tidigare. Men man kanske borde ge det här spelet en chans. Har tyvärr spel krok just nu. Så jag kan inte spela något nytt på PS5 på ett tag. Måste börja spela Baldursgate 3 på riktigt någon gång. Och kan snart inte skjuta upp det längre.

Medlem
Skrivet av Tusske:

Känns weird att spela det två gånger om det är överskattat

signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Känns weird att spela det två gånger om det är överskattat

spelar alla soulslike som jag gillar 2 gånger, en gång NG och en gång NG+

spelet är bra, det är bara extremet överskattat, spelet är ett 6/10 at best

Medlem
Skrivet av Tusske:

spelet är bra, det är bara extremet överskattat, spelet är ett 6/10 at best

signatur

Medlem

They hated him because he told them the truth

Medlem

Håller med att spelet är överskattat. Lies of P är bra men visa segment är extremt frustrerande, inte svårt bara irriterande. Sen är spelet SJUKT linjärt.

signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Tusske:

Kudos till dig. Skulle aldrig spela ett överskattat spel två gånger. Finns för mycket spel för att slösa min tid på det.

Medlem
Skrivet av Tusske:

They hated him because he told them the truth

Skrivet av Earthscum:

Håller med att spelet är överskattat. Lies of P är bra men visa segment är extremt frustrerande, inte svårt bara irriterande. Sen är spelet SJUKT linjärt.

Det är helt OK att ha den åsikten(det är också helt OK att ha dålig smak, ehm ;P).

signatur

Medlem
Skrivet av Therant:

Kudos till dig. Skulle aldrig spela ett överskattat spel två gånger. Finns för mycket spel för att slösa min tid på det.

spel kan vara bra och överskattade, sa aldrig att spelet är dåligt för det är det inte. men folk pratar om det som om det vore Jesus återkomst när det bara är helt okej spel och inte mer eller mindre

Medlem
Skrivet av Tusske:

spel kan vara bra och överskattade, sa aldrig att spelet är dåligt för det är det inte. men folk pratar om det som om det vore Jesus återkomst när det bara är helt okej spel och inte mer eller mindre

Aha, missat att det pratats så väl om det. Har uppfattat det som att folk gillar det som ett bra spel bara. Ett värdigt FromSoft-spel, fast gjort av några andra.

1
Skriv svar