Hyrule Warriors, Octopath Traveller, Monster Hunter – detta visades på Nintendo Direct

Robot
Hyrule Warriors, Octopath Traveller, Monster Hunter – detta visades på Nintendo Direct

Spännande! Vågar vi hoppas på nåt snack om nästa Animal Crossing? För tidigt för det än?

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Spännande! Vågar vi hoppas på nåt snack om nästa Animal Crossing? För tidigt för det än?

Det är en Partner direct.

Medlem

Innan switch 2 hade jag varit intresserad. Men nu vet jag att det är bara sena släpp som redan finns på ps3 och framåt

Medlem

Har skyhöga förhoppningar på Persona 3 Reload, inte spelat detta än!

Medlem

Diablo 4 så blir en Switch 2 väldigt lockande!

signatur

Here to play.

Skrivet av kalaspuffar:

Det är en Partner direct.

Reminder: inte posta innan morgonkaffet!

Medlem

Äger ingen Switch, men hoppas de visar upp RDR2 och i samband med det uppdateringen/remastern till nuvarande generation 🙏.

Medlem

Det jag hoppas på mest är RDR2 till Switch 2 och att de samtidigt nämner att PS5 får 60 fps patch

Medlem

Halo, Gears, Dragon age 🤩

Medlem

Kingdom Come Deliverance 2? Ettan är på stor rea just nu...

Medlem

Gärna okami 2 och ett nytt rayman 3d spel

Medlem

24h innan det börjar meddelar Nintendo att eventet blir av, känns lite väl kort. Brukar Nintendo annonsera directs 24h innan dom börjar?

signatur

These are dark times there's no denying. The world has perhaps faced no greater threat than it does today. But I say this to our citizenry. We ever your servants, will continue to defend your liberty and repel the forces that seek to take it from you. Your ministry, remains, strong.

Skribent
Skrivet av RoxonMicke:

24h innan det börjar meddelar Nintendo att eventet blir av, känns lite väl kort. Brukar Nintendo annonsera directs 24h innan dom börjar?

De brukar annonsera dem rätt tätt inpå. I alla fall senaste åren så har det inte varit någon direkt hajp från deras egen sidan. Däremot så blir det ju alltid "En Nintendo Direct ryktas hållas datum X" vilket nog hajpar tillräckligt.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

De brukar annonsera dem rätt tätt inpå. I alla fall senaste åren så har det inte varit någon direkt hajp från deras egen sidan. Däremot så blir det ju alltid "En Nintendo Direct ryktas hållas datum X" vilket nog hajpar tillräckligt.

Jo iåförsig, dom räknar nog med att det läcker förr eller senare.

signatur

These are dark times there's no denying. The world has perhaps faced no greater threat than it does today. But I say this to our citizenry. We ever your servants, will continue to defend your liberty and repel the forces that seek to take it from you. Your ministry, remains, strong.

Medlem

Skyrim for Nintendo Switch 2 confirmed!

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Medlem

Nya Persona spelen hade passat Switchen som handsken

Medlem

Just Dance 2026 Edition oh vad jag har längtat...

Medlem

Silksong release date?

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Haha, folk har såna orimligt höga förväntningar på varje Direct. Trots att man borde veta bättre vid det här laget.

Hela såg iaf mysigt ut och jag tackar aldrig nej till mer 2DHD från Square Enix, tryck ned det i halsen på mig bara.

Medlem

Octopath Traveler Zero, eh whaat? någon remaster eller är det nytt spel?

Medlem

La till Hela på min önskelista på PS5, är det jag tar med mig från directen

Medlem

Inte mycket som lockade mig alls men det är samtidigt min generella inställning till det mesta i spelväg idag. Men ska köpa Pack Man World 2 repack. Hade riktigt kul med föregångaren.

Skribent
Skrivet av Majinbuu:

Octopatch Traveler Zero, eh whaat? någon remaster eller är det nytt spel?

Ett nytt spel i serien. Zero står för att du typ börjar på noll. Spelet går ju ut på åka runt och "restor the world". Ja jag vet, men Japanerna med sina speciella uppföljare och namn. Inte alltid logiskt.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Som toppkommentaren på videon säger, "This could have been an email"

Medlem

Octopath o Elliot verkade spännande men annars var det väldigt meh.

Medlem

Ett nytt spel i serien. Zero står för att du typ börjar på noll. Spelet går ju ut på åka runt och "restor the world". Ja jag vet, men Japanerna med sina speciella uppföljare och namn. Inte alltid logiskt.

Ah okej tackar för förklaringen, låter kul med ett till spel. Har dock bara kört första spelet

Skribent
Skrivet av Majinbuu:

Ah okej tackar för förklaringen, låter kul med ett till spel. Har dock bara kört första spelet

Förutom 2an så släppes det ju något till mobilerna också...så det är lite förvirrande

signatur

"Writer and Fighter"

Förutom 2an så släppes det ju något till mobilerna också...så det är lite förvirrande

Är inte mobilspelet typ en gratisversion av första spelet? Fick för mig det iaf.

Medlem

Inget som direkt lockade mig tyvärr men switch 2 är precis ny så det kommer bra spel till den såsmåningom

12
Skriv svar