Rösta – hur hett är Battlefield 6?
Det är nästan så man bränner sig, samtidigt var 2042 var ännu mer hypat fast det är många saker som är bättre denna gång. De öppna kartorna blir intressanta eftersom de visade lite av dem
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler
Jag har inte haft kul med Battlefield sedan BC2/BF3, medans BF2 var min absoluta favorit och det jag spelat mest. Men, det jag såg under eventet såg bra ut. Så jag är lite hypad att spela det på torsdag faktiskt! Då tar jag mitt beslut om det blir ett köp eller inte, men jag måste säga att det såg bra ut.
Måste även medge att jag hoppas att dom gör sitt BR riktigt bra. Jag skulle gärna ha ett nytt BR som är kul att spela igen! Så jag hoppas dom drar en dubbel.
Förbokat extra superdeluxe special explosion dual pack, all dlc, extra weapon pack stack rack.
Grafik: Nvidia RTX 3060 TI DDR4 Ram: 32GB@3600mhz
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB
Jag vill verkligen inte bli hypad, nej det vill jag INTE!
...men...tyvärr
Jag var inget fan av BF1 och BV5 (den sista var oehört stor besvikelse för mig som älskar ww2 spel)...och BF2042 var väl ingen höjdare direkt (det blev bättre sen, men jag höll mig till att spela mot bots. Rätt många timmar i det nu, men är det BF-bra? Inte direkt...mer avslappnade tidsfördriv mot bots för min del)...
...dock är jag hypad över denna. Ska vi få ett BF2/BF3/BF4-aktigt spel igen? Man kan hoppas! Tyvärr tror jag de flesta jag brukade spela med har blivit "vuxna" och har inte tid med sånt numera Jag ska dock lira det!
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Efter kärleksbrevet till fansen (bf2042) håller jag mig på lagom avstånd.
Vad syftar du på?
Verkar som de har lyssnat för att det måste de verkligen göra nu. Ännu en flopp känns som dödsstöten. Jag hoppas verkligen att det blir bra.
Det känns lite så ja, men samtidigt så verkar det ju som oavsett vad de gör så säljer det. Lite som CoD.. så även om många av oss tänker "detta var skit och blablabla" så verkar det inte spela SÅ mycket roll. Men med det sagt, de vill nog att de säljer vansinnigt mycket och inte bara mycket..så då har det iofs betydelse
Fick mig att tänka på den här klassiska bilden med CoD förövrigt...

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Kommer clownskins en månad efter release månne?
Hoppas det ej gör det, men tvivlar tyvärr.
Alltså du leker soldat i ett dataspel. Är ett clownskin hela världen om spelet är kanon i övrigt?
Alltså du leker soldat i ett dataspel. Är ett clownskin hela världen om spelet är kanon i övrigt?
På sätt och vis är det (enligt mig) det förstör stämningen. Det finns spel som det passar in i - och det finns spel som det inte passar in i. Om allt runtom är detaljerat och verklighetstroget (nu snackar jag om miljöerna då dvs) så försvinner rätt mycket om det helt plötsligt står någon i en furry dräkt mitt i allt eller liknande.
Med det sagt, det är ett påhittat krig och scenario - men det betyder inte att man tvunget måste smyga in en tupp med en laserpistol för det
Kommer clownskins en månad efter release månne?
Hoppas det ej gör det, men tvivlar tyvärr.
Skulle va skoj med en "trollface" mask