Battlefield 6 ska bara få skins som passar in i spelets värld
Man får hoppas att de står vid sitt ord, och om de gör det får man verkligen hoppas att EA inte kommer in och säger emot. De borde bara sitta i sitt hörn, hålla tyst och låta spelutvecklarna göra sitt jobb i fred.
Ultrawide: Break free from the ordinary. See the game as it's meant to be seen.
Man får hoppas att de står vid sitt ord, och om de gör det får man verkligen hoppas att EA inte kommer in och säger emot. De borde bara sitta i sitt hörn, hålla tyst och låta spelutvecklarna göra sitt jobb i fred.
"Här. Ta en miljars och bygg ett spel. Vi sitter här i ett hörn och har absolut ingen feedback eller krav."
Jag tror också EA snabbt går ifrån detta när de tror att majoriteten redan köpt spelet. Då ska det börja kramas stålar ur de som är kvar.
Tycker redan de "skins" man sett i helsvart med röda detaljer ser knasigt ut.
Hur skulle dem sett ut då?
Det är ju hyrda soldater, sedan ser ju färgerna ut följa ländernas uniformer.
Spela spel är kul ibland.
BFV skötte det ändå rätt ok, så man får väl ge dem en chans att hålla sitt ord. Helst hade man föredragit att bara slopa hela det kosmetiska flamset såklart.
Ja, man tycker det borde kunna stå på sina egna fötter som dom äldre spelen gjorde.
Borde räcka att det är kul att spela lixom utan massor av extra krimskrams.
Hur skulle dem sett ut då?
Det är ju hyrda soldater, sedan ser ju färgerna ut följa ländernas uniformer.
Det finns rätt mycket inspiration att ta från. Personligen skulle jag gärna se något i stil med hur de gör i The Finals eller Ready Or Not, där man själv får välja byxor, handskar, skor, jacka, huvudbonad, etc

Trist med modärn krigsföring hela tiden eller? Ge oss ett battlefield med medeltida krig.
Jag tror att du letar efter ... typ Chivalry 2?
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT
Det finns rätt mycket inspiration att ta från. Personligen skulle jag gärna se något i stil med hur de gör i The Finals eller Ready Or Not, där man själv får välja byxor, handskar, skor, jacka, huvudbonad, etc
https://i.imgur.com/1rrBiFU.jpeg
Det kommer, game store kommer ju garanterat ha just detta, sen till vilken grad är en annan sak, men hoppas dem låser färger till faktionen /landet soldaten är ifrån.
Spela spel är kul ibland.
Man ser ju ändå bara "gubbens" armar i spelet (?) Lönt att lägga tid och energi på att titta på soldaten i UI:et eller lägga pengar på kosmetika som är osynlig mesta delen av tiden.
Var det det som gjorde BF2, 3 eller 4:a bra? Tror inte det.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Jag tror att du letar efter ... typ Chivalry 2?
Tack ska kolla in detta verkar intressant 😊
Pojkar slåss med skjutvapen, riktiga män med medeltida vapen. Så är det bara. 🤨
Sunda förnuftet vann! Det är skrämmande många som inte verkar förstå identitet, uttryck och tematik
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler
Problemet är att när dom peakat i sales så kan man bara tjäna mer på DLC eller cosmetics, gamla BF släppte map packs osv men det är nog lite tabu nuförtiden då det splittrar ens player-base. då är det bara skins kvar och folk spenderar helt enkelt mer pengar på saker som sticker ut, army man 17 säljer mindre än Nicki minaj tyvärr.
Jag hoppas dom håller fast vid realistiska skins. Ser hellre att dom då kanske har realistiska skins med kanske celebrity cameos som klär sig i dom, som något typ mellan-ting emellan realism och marketability.