Battlefield 6 rullar i 60 fps på alla konsoler i prestandaläget

Robot
Battlefield 6 rullar i 60 fps på alla konsoler i prestandaläget
Medlem

Desperation verkar göra ett bättre spel, prestandamässigt. Återstår bara att se om det blir ett feministiskt clusterfuck som BFV eller ett buggigt designhelvete som BF2042 eller ett bra spel som BF 2, 3 och 1.

signatur

I drank what?

brrap brrap pew pew
Skrivet av Mirage:

Desperation verkar göra ett bättre spel, prestandamässigt. Återstår bara att se om det blir ett feministiskt clusterfuck som BFV eller ett buggigt designhelvete som BF2042 eller ett bra spel som BF 2, 3 och 1.

Fy fan vad löjligt att kalla Battlefield V för feministiskt clusterfuck. Spelet hade tydliga brister men möjligheten att spela som en kvinnlig soldat var då fan inte en av dem.

signatur

Det var en ko på en äng, och det var kon som var poängen

Medlem
Skrivet av Mirage:

Måste vara den töntigaste kommentaren jag läst på länge..

Medlem
Skrivet av Mirage:

"Meme med gråtande bäbis"

signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Skrivet av Mirage:

signatur

ₜₒₒ ₘᵤcₕ bᵤₜ ₙₑᵥₑᵣ ₑₙₒᵤgₕ

Medlem

Hade vart coolt med spelet till Switch 2 också, EA kom igen nu

Medlem

Jag som var säker på 120fps med ps5 pro.
Hoppas verkligen dom har fel.

Många andra sidor snackar 60-90 på ps5 och 90-120 på pro.

https://www.gamingbible.com/news/battlefield-6-120fps-confirm...
Men det är bara fake news kanske

Medlem
Skrivet av Juandelux:

Det är 120 fps på ps5 pro 👍

Medlem

Hoppas ju det men så säger inte fz artikeln

Medlem
Skrivet av Juandelux:

Hah vilket dilemma, är väl första spelet som får en att vilja skaffa pro men samtidigt spelar jag hellre på Xbox då GamePass är mer lockande...

Medlem
Skrivet av Majinbuu:

Hah vilket dilemma, är väl första spelet som får en att vilja skaffa pro men samtidigt spelar jag hellre på Xbox då GamePass är mer lockande...

Battlefield 6 kommer ju inte ens till gamepass

Medlem
Skrivet av ChriL:

Battlefield 6 kommer ju inte ens till gamepass

Nej jag vet men "online" ingår och krävs för att spela multiplayer

Medlem

Visar 120 hz i menyn iallafall när man ändrar till performance 😋
”VRR Information
• 118.66Hz
• VRR
• 3840 x 2160P@120
PERCBAR4221854L8HDR10”

Medlem
Skrivet av Majinbuu:

Hade vart coolt med spelet till Switch 2 också, EA kom igen nu

Ja jättecoolt att lira bf6 i 16 fps

Medlem
Skrivet av Mirage:

Jag tänkte, detta e väl enda BF6-artikeln som ingen kan säga ngt negativt om. Herregud…

Medlem

Blev faktiskt positivt överraskad när mitt 3060Ti stod under "Recomended" istället för minimum

Medlem
Skrivet av blackidus:

Blev faktiskt positivt överraskad när mitt 3060Ti stod under "Recomended" istället för minimum

Förhoppningvis ett tecknen på att dom har optimerat spelet vilka många inte längre gör...

Medlem

Steam, minimum : "TPM 2.0 Enabled UEFI SECURE BOOT Enabled HVCI Capable VBS Capable"

Så, om man har en lite äldre PC utan TPM2.0, etc, så går det inte alltså? Antar att BF6 inte är först med detta, säkert anti-fusk-skydd, så det här är ju inte ett spel jag kommer att köpa alltså. Så kan det gå. Kanske lika bra.

Medlem
Skrivet av Juandelux:

Visar 120 hz i menyn iallafall när man ändrar till performance 😋
”VRR Information
• 118.66Hz
• VRR
• 3840 x 2160P@120
PERCBAR4221854L8HDR10”

Hur kommer du ens in i menyn på ps5? Är det betan du är inne på? Jag kommer inte ens vidare från en skärm med 4 knappar som det inte står nåt på.

1
Skriv svar