Battlefield 6-betan – allt du behöver veta

Robot
Battlefield 6-betan – allt du behöver veta

Tider, förberedelser, kartor, spelformer.

#battlefield-6, #beta

Medlem

Lets f**ing goooooo!!

signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

Medlem

gillade inte denhär skiten med secureboot ett satans krångel med min gamla maskin

signatur

//monster

Medlem

Behöver man har Xbox Live för att spela?

Redaktör
Skrivet av Håkan:

Behöver man har Xbox Live för att spela?

Nej, det är ju ett EA-spel.

signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Nej, det är ju ett EA-spel.

Tänker mer om mam behöver online eller det räknas som gratisspel så som Rocket League?

Medlem

Vilken tid den 9:e augusti kan man börja spela?

Medlem

Blir att gå opp i ottan i sommartider för detta

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

Skrivet av Lolflakes:

Hej! Från artikeln ” Tidpunkt för start och slut har inte kommunicerats än.”

signatur

❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!

Medlem
Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Enligt dessa artiklar är det 1am PDT(kl 10.00 svensk tid). Denna tid gäller early access och dom båda öppna testerna.

Early Access
From Thursday August 7 @ 1am PDT / 4am EDT / 9am BST to Saturday August 9 @ 1am PDT / 4am EDT / 9am BST (rolling straight into Weekend 1)

Weekend 1
From Saturday August 9 @ 1am PDT / 4am EDT / 9am BST to Monday August 11 @ 1am PDT / 4am EDT / 9am BST

Weekend 2
From Thursday August 14 @ 1am PDT / 4am EDT / 9am BST to Sunday August 17 @ 1am PDT / 4am EDT / 9am BST

https://www.ign.com/wikis/battlefield-6/BF6_Open_Beta_Guide
https://www.gamesradar.com/games/battlefield/battlefield-6-be...

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Redaktör
Skrivet av Fezk:

Enligt dessa artiklar är det 1am PDT(kl 10.00 svensk tid). Denna tid gäller early access och dom båda öppna testerna.

Early Access
From Thursday August 7 @ 1am PDT / 4am EDT / 9am BST to Saturday August 9 @ 1am PDT / 4am EDT / 9am BST (rolling straight into Weekend 1)

Weekend 1
From Saturday August 9 @ 1am PDT / 4am EDT / 9am BST to Monday August 11 @ 1am PDT / 4am EDT / 9am BST

Weekend 2
From Thursday August 14 @ 1am PDT / 4am EDT / 9am BST to Sunday August 17 @ 1am PDT / 4am EDT / 9am BST

https://www.ign.com/wikis/battlefield-6/BF6_Open_Beta_Guide
https://www.gamesradar.com/games/battlefield/battlefield-6-be...

Tack, jag la till det som inofficiell starttid.

signatur
Redaktör
Skrivet av Håkan:

Tänker mer om mam behöver online eller det räknas som gratisspel så som Rocket League?

Ah, jag som tänker trögt. Det står inget på Xbox-sidan för betan om vad som gäller.

signatur
Medlem

Och för de som är intresserade av vad det är för exklusiva belöningar man får genom att ta del av betan:

Jag börjar känna HYYPEN!!!

Är det bekräftat att man får early access om man köper EAs play tjänst? Irriterande att vi som förhandsbokat inte får det.

Står iofs att man får det efter 30 min på Twitch också så då är det ju lugnt. Kommer bli en rolig helg!!

Medlem

Nedladdat och redo, på torsdag smäller det 🥳

signatur

🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX

Medlem

DF verkar imponeras

Medlem

Kan man spela på Linux? Tror jag läste något om att EAs senaste anti cheat inte funkar där?

signatur

osv.

Medlem
Skrivet av Minnels:

Kan man spela på Linux? Tror jag läste något om att EAs senaste anti cheat inte funkar där?

BF2042 fungerar inte på Linux, antar att det är samma nu.

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

gillade inte denhär skiten med secureboot ett satans krångel med min gamla maskin

Samma här, suttit två timmar men börjar väl snart få igång det. Varit det ena problemet efter det andra.

1
Skriv svar