FZ High Score – Tales of the Shire fick ingen high score
Ligger stadigt på plats 282. Be mig aldrig gissa åt er IRL
Du ligger före mig 😅
Jag köpte detta. 22 timmar in. Series x. Inga krasher eller problem än så länge. Vet inte om folk förväntade sig något mer? Ett storslaget äventyr(vilket hobbitar hatar). Allt dom utlovade i spelet är med. Precis vad dom sa. Inte många spel jag köper nuförtiden där jag vet vad får exakt.
Ligger stadigt på plats 282. Be mig aldrig gissa åt er IRL
Du ligger före mig 😅
Pass på! Jag jobbar mig stadigt neråt, så snart är jag där!
Du ligger före mig 😅
Och jag ligger 209:a , fasen 3 nollor hittills (Donkey kong, Ninja Gaiden samt Tales of the Shire) känns sådär haha
Nothing is Power without Control
Är inte förvånad med tanke på att Sweet Baby Inc var involverade. Woke-skräp. För övrigt tycker jag det ser förskräckligt ut rent visuellt. Inte det minsta cozy. Dubbel fail.
Jag lovar dig att inga av det här spelets problem har med SBI att göra. Det är ett tekniskt haveri av en studio som tagit sig vatten över huvudet. Och en grafisk stil som lämnar mycket att önska.
Är inte förvånad med tanke på att Sweet Baby Inc var involverade. Woke-skräp. För övrigt tycker jag det ser förskräckligt ut rent visuellt. Inte det minsta cozy. Dubbel fail.
Exakt vad är det som då Sweet Baby Inc skulle ha gjort som gör att det här spelet har haverar betygsmässigt? Klarar du av att formulera det, eller ägnar du dig bara åt att rapa upp "Woke, go broke"?
Noll igen. :/ Två nollor och en fyra på de tre senaste försöken.
Var står skampålen?
Den har flyttat in hos mig. Den här säsongen har vi blivit mer än bara vänner, skampålen och jag. 😅
(Plats 313. Senaste fyra spelen har gett poängen 0-2-0-0.)
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Definiera gärna vad woke betyder för dig, så att vi kan förstå hur detta spelet blev ”drabbat”.