Fuskare påstås ha hittat till Battlefield 6-betan
In kommer dessa parasiter då...
Nintendo Switch | PlayStation 5 + PS4 Pro | Xbox Series X + One X
ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 5070 12GB Gaming OC
Oj, det tog verkligen inte lång tid innan fusken kom uppenbarligen och det till trots av att alla ska få stå ut med att böka i bios
Jag körde betan utan att böka i bios?
Jag körde betan utan att böka i bios?
Då hade du rätt inställning redan
jag bara hoppas att det ä någon form av honey-pot och dom vill samla in data på så många initiella implementationer av fusk som möjligt för att bygga immunsystemet nu tidigt.
Alternativt att dessa fuskare blir bannade omgående, Är inte möjligheten att fuska som skall hindras det är upptäckandet och bannlysandet av personen omgående som är det som är viktigt.
Ifall man straffas snabbt så dör fusken ut. ingen kommer vilja spendera pengar på nya konton och fusk ifall dom bara fungerar i ett par timmar.
Oj, det tog verkligen inte lång tid innan fusken kom uppenbarligen och det till trots av att alla ska få stå ut med att böka i bios
Gud vad mycket bökande....herregud.....fusk kommer alltid finnas, behöver du in "böka" i bios för en inställning om dem nu ska upp med något antifusk som kräver detta är det väl bara positivt, sen att ud inte har en Windows settings på slagen som secureboot är ett annat problem då denna borde vara på som standard.
Spela spel är kul ibland.
Suck, om de nu måste fuska, kan de inte spela singleplayer mot bottar istället för mot riktiga spelare online?
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Jag suger på COD & BF, men fuskar jag för det? Nej
Får snitt 0.3-1 K/D ratio per match. Spelar för att ha kul inget annat
Glöm k/d och allt sånt, om det är ett ”riktigt” battlefield är det PTFO som gäller
Folk som fuskar i onlinespel... för att uttrycka mig milt så är det den typ av människor världen hade klarat sig utan.
Det är ungefär som att gå runt på stan och trakassera människor för att man själv tycker det är roligt.
Att välta schackbrädet gång på gång för andra spelare under en turnering.
Att förstöra högtalarna på en konsert.
Att ta någons golfboll i ett avgörande ögonblick och kasta den i sjön.
Eller att kasta grus på isen under en hockeyturnering.
Därför att JAG tycker det är roligt.
Ja, ni förstår min poäng. Det är exakt samma typ av mentalitet.
En viss typ av människor, en överväldigande majoritet finner litet till inget nöje i att fuska. Har en vän som måste fuska i allt, även när vi spelar brädspel och där man samarbetar (╯‵□′)╯︵┻━┻
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Gud vad mycket bökande....herregud.....fusk kommer alltid finnas, behöver du in "böka" i bios för en inställning om dem nu ska upp med något antifusk som kräver detta är det väl bara positivt, sen att ud inte har en Windows settings på slagen som secureboot är ett annat problem då denna borde vara på som standard.
Grabbar, jag hittade fuskaren.
Problem och problem, mitt secure boot var inte heller på per standard så jag fick också gå in och sätta på det, inget "problem" alls att inte ha haft detta påslaget tidigare. Och hur är det positivt menar du om det bevisligen ändå inte fungerar och folk fuskar ändå?
Suck, om de nu måste fuska, kan de inte spela singleplayer mot bottar istället för mot riktiga spelare online?
Men då förstör de ju inte för andra. Vad är poängen för dem då?
Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.
Glöm k/d och allt sånt, om det är ett ”riktigt” battlefield är det PTFO som gäller
PTFO eller GTFO
❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!
Varför använder inte EA som är så stora sina resurser att stänga ner verksamheterna som säljer fusk-mjukvara till spelare?
Och har EA mage att ta 800 kr för standardutgåvan så måste de också få bukt med fuskare till spelsläpp. Finns redan delta force som har effektiva anti-fusk-tekniker utan att man behöver gå in i bios och mecka, är dessutom gratis.
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |
Att ta någons golfboll i ett avgörande ögonblick och kasta den i sjön.
Hatar när någon gör detta, särskilt när de smyger och gör det utan att någon märker så att det ser ut som om JAG är dålig på golf!
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT
och för detta ska man alltså behöva typ formatera hela datorn bara för att få det funka, fint där dice! starkt jobbat (jag har windows 10!)
Det finns ingenting som inte säger att denna person blev bannad kort efter att videon spelades in. Ge det lite tid, och ge spelet en chans. Tror vi behöver vänta några veckor efter den riktiga releasen för att på riktigt kunna bedöma anti-fusksituationen.
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT
Det är ungefär som att gå runt på stan och trakassera människor för att man själv tycker det är roligt.
Känns som att majoriteten av alla på TikTok gör just detta.
och för detta ska man alltså behöva typ formatera hela datorn bara för att få det funka, fint där dice! starkt jobbat (jag har windows 10!)
Bra om din BootDisk har fel partition-typ.
Som jag
Och jag är inte ens säker på att mitt moderkort stödjer SecureBoot, så hade varit en chansning att installera om.
Var tur att jag inte hittade SecureBoot valet i min BIOS innan jag lärde mig detta! Hade brickat min dator isåfall xD
Men nu när jag ser att det redan fuskas, så har jag inte längre så bråttom att köpa ny dator.
Hade börjat acceptera dessa tunga anti-fusk-krav, men nu tvekar jag igen..
En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.
Ge oss bara "turn off crossplay, consoles only" så kan PC spelarna fuska bäst dom vill. Dom slipper ju all "aimbot" med som dom kallar kontrollerna. Win win för alla.
Jag, på PC, spelade alltid på crossplay i BF2042 för att PC-servrarna var så invaderade av fuskare :')
En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.