Spelhelg med Betafield 6
Jag håller mig till helldivers 2 till vidare. Jag undrar varför kostar det så mycket 800 kr???
Normalpris för nya spel nu, inte så farligt tbh, när ja började spela på 80 talet kostade dom redan då 4-500kr, inte hänt så mkt där om man ska va ärlig, gentemot vad allt annat har gått upp idag, sen har du la valet med ea gamepass oxå, 200kr eller nåt, bara dumpa skiten när du tröttnat
Denna helg fortsätter jag med att främst spela Lunar Remastered Collection men jag kommer även att spela mer Ninja Gaiden: Ragebound och Balatro.
Imorgon blir det Super Smash Bros. Ultimate med kompisgänget så min spelhelg kommer mer elr mindre vara exakt som den har varit i några veckor nu.
Jag håller mig till helldivers 2 till vidare. Jag undrar varför kostar det så mycket 800 kr???
Köp EA Play för $1/månad och avbryt prenumerationen direkt så får du 10% rabatt på köp av EA-titlar.
Bara jag som tycker BF6 känns lite för "crowded"? Att halvera antalet spelare på varje karta känner jag skulle göra det betydligt roligare. Nu möts man av konstant kaos och död vart man än vänder sig.
Instämmer. Betydligt färre spelare så det blir ett lite mer lugnt tempo och inte som cod. Nu är det 0 taktik och bara spawna->5s senare död
Instämmer. Betydligt färre spelare så det blir ett lite mer lugnt tempo och inte som cod. Nu är det 0 taktik och bara spawna->5s senare död
Exakt. Jag har spelat igår och idag med tre stycken kompisar och vi gick in med inställningen att samarbeta och ha nån slags taktik, men det har snarare varit rena kalabaliken där vi getts noll utrymme för just det.
Normalpris för nya spel nu, inte så farligt tbh, när ja började spela på 80 talet kostade dom redan då 4-500kr, inte hänt så mkt där om man ska va ärlig, gentemot vad allt annat har gått upp idag, sen har du la valet med ea gamepass oxå, 200kr eller nåt, bara dumpa skiten när du tröttnat
Jag minns att 86-87 låg C64 spelen på 149:-, kommer inte ihåg vad jag betalade för Amiga spelen (kanske står på någon av lådorna..får kolla sen).
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot, men ni vet alla att jag har rätt ;) >
de Säljer inte då, tänkt om folk skulle få springa 2 minuter innan dom ser nån, alla tiktok brains skulle få panik å avinstallera å kalla det skit.
Dock brukar de alltid "showcasea" mindre banor först. Tror säkert det kommer finnas stora banor också och säkert 32 spelare som alternativ för de mindre banorna
Bara jag som tycker BF6 känns lite för "crowded"? Att halvera antalet spelare på varje karta känner jag skulle göra det betydligt roligare. Nu möts man av konstant kaos och död vart man än vänder sig.
Precis detta jag lyfte i en tidigare tråd, har också sett en hel del streams. Folk springer bara runt och leker deathmatch, precis som cod. Kan vara kartan och spelläget också?
Jag ska prova först och se om det är värt ett köp.
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |
Det är mer att banorna är för små. Förhoppningsvis är resten bättre. Det är inget Battlefield utan många spelare. Det ska kännas som ett slagfält där det pågår strider överallt men då behövs helt enkelt större banor med fler ställen att röra sig på. Underjordiska gångar osv. så man kan flanka.
Det är mer att banorna är för små. Förhoppningsvis är resten bättre. Det är inget Battlefield utan många spelare. Det ska kännas som ett slagfält där det pågår strider överallt men då behövs helt enkelt större banor med fler ställen att röra sig på. Underjordiska gångar osv. så man kan flanka.
Närå, såklart det ska finnas spelare. Men är kanske det, för små kartor. 🙂 Men särskilt stadskartan som är full av ruiner typ, den är bara hemsk med 64 stycken, tycker jag.