Heavy Rain-demo ute 11 februari

Robot
Medlem
Heavy Rain-demo ute 11 februari

Bra att det fortfarande finns utvecklare som vågar släppa ett demo. Att mindre och mindre utvecklare släpper demo versioner har bara att göra med en sak VINST! Om alla testar innan de köper ett hypat spel så kommer många av dem att sälja mindre Ser fram emot att få testa spelet.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Bra, så ska det vara. Värdelöst när de släpper demot efter spelet har kommit ut. Då har oftast suget varit för stort och man köpt spelet ändå, då kan det antingen bära eller brista.

Förresten, sist ni satte ut ett datum för ett demo (Dante's Inferno) på PSN uppdaterade ni aldrig uppgifterna. Ni skrev 10e dec medan det för min del visades på PSN den 22e dec. Får helt enkelt följa detta och tipsa om det kanske försenas. Är datumen för US och EU samma över huvud taget?

Medlem

En trevlig nyhet. Kommer lätt prova. Spelet lockar ju en hel del.


signatur

I fart in your general direction

Medlem

Har förhandsboka specialedtion på Webhallen.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av über_alles:

Bra, så ska det vara. Värdelöst när de släpper demot efter spelet har kommit ut. Då har oftast suget varit för stort och man köpt spelet ändå, då kan det antingen bära eller brista.

Förresten, sist ni satte ut ett datum för ett demo (Dante's Inferno) på PSN uppdaterade ni aldrig uppgifterna. Ni skrev 10e dec medan det för min del visades på PSN den 22e dec. Får helt enkelt följa detta och tipsa om det kanske försenas. Är datumen för US och EU samma över huvud taget?

Åh det sköts väldigt olika med euro respektive us psn. Det vore jättebra om du kunde nyhetstipsa om det förändras, men uttalet skedde på europeiska PS-bloggen vilket i sin tur troligtvis leder till att det gäller oss också.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Har bokat special edition, detta kommer bli så grymt. Heavy Rain kommer bli något alldeles extra!

Men jag kommer bli så trött att se alla ADHD barn som lirar CS och COD, grina över hur detta spel fungerar.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Nån som kan berätta vad det ens handlar om ? Har typ inte fattat nåt :s
Eller vad man gör i spelet ?

Medlem
Skrivet av Naida:

Nån som kan berätta vad det ens handlar om ? Har typ inte fattat nåt :s
Eller vad man gör i spelet ?

http://www.heavyrainps3.com/#/sv_SE/home

Läs, begrunda och förboka!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Naida:

Nån som kan berätta vad det ens handlar om ? Har typ inte fattat nåt :s
Eller vad man gör i spelet ?

Man typ glor på film...

Medlem

NICE!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem
Medlem
Skrivet av Naida:

Nån som kan berätta vad det ens handlar om ? Har typ inte fattat nåt :s
Eller vad man gör i spelet ?

Ett tips, lira "Indigo Prophecy" a.k.a. "Fahrenheit", så lär du få en bra bild av hur "Heavy Rain" kan tänkas bli. Även om "Heavy Rain" med stor sannolikhet har kasserat de mindre bra elementen från Indigo och lagt till nya grejer.

Men Indigo är riktigt jäkla fräsigt så förväntar mig att "Heavy Rain" kommer bli magiskt. Synd bara att man inte har en PS3:a...förhoppningsvis kommer det till PC i framtiden.

Medlem

Ska bli intressant..

Inaktiv

Har bara funnits två spel som jag velat ha som ps3 har haft.
Det är uncharted 2 och det här. Vet dock inte så mycket om det här. Kan ju bli en flopp eller så kan det vara riktigt bra.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Knubbigt regn?

Medlem

Sweet, börjar verkligen längta efter detta nu.

Medlem
Medlem

Jag kommer absolut inte testa heavy rain demot.... Kommer bli ett köp när spelet kommer....

Medlem

Det ser jag fram emot.

Inaktiv

Förboka Special Edition, Check!

Medlem
Skrivet av zauii89:

Man typ glor på film...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av zauii89:

Man typ glor på film...

http://i49.tinypic.com/2jdnbyb.gif

Spot on.

Medlem
Skrivet av IronCouncil:

Spot on.

Tack, kändes så passande att jag inte kunde låta bli.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar