Plasma tv 63 tum ...

Inaktiv

Ingen skillnad mot vad? Ljudets kvalitet kan ju variera rätt kraftigt mellan exempelvis ett billigt och ett dyrt ljudkort.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

Jag skulle tvivla på att det skulle bli någon skillnad då signalen är digital, alltså en 1a eller en 0a, att vissa ljudkort sen skulle omvandla en 0a till en 1a skulle jag ha mycket svårt att förstå.

EDIT: Om jag faktiskt skulle ha fel ber jag om ursäkt, även om det känns osannolikt. ^.^


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Du får ljud via DVI-HDMI-adaptrar om de är kopplade till ditt grafikkort, AMD har stöd för såna smidiga saker.

Som Nvidia för övrigt också har. -.-

Men fan vad kul med landahl tbx :heart:


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av TysN:
Skrivet av Zelaxe:

Du får ljud via DVI-HDMI-adaptrar om de är kopplade till ditt grafikkort, AMD har stöd för såna smidiga saker.

Som Nvidia för övrigt också har. -.-

Men fan vad kul med landahl tbx :heart:

Har de? Trodde man var tvungen att fippla med kablar till grafikkortet för att få sånt att fungera på nVidia-kort. Aja, my bad.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av TysN:
Skrivet av Zelaxe:

Du får ljud via DVI-HDMI-adaptrar om de är kopplade till ditt grafikkort, AMD har stöd för såna smidiga saker.

Som Nvidia för övrigt också har. -.-

Men fan vad kul med landahl tbx :heart:

Har de? Trodde man var tvungen att fippla med kablar till grafikkortet för att få sånt att fungera på nVidia-kort. Aja, my bad.

Jag slipper knappast det problemet med mitt GTX280. Kanske är fixat med 285/295.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Inaktiv

Nämn NÅGON 19-årig som skulle ha råd med en skärm för över 42,000kr? Vad heter det när man skryter om saker man inte har och dessutom får orgasm av det hela?

Skulle inte förvåna mig om han i själva verket sitter på en Hp pavilion med en 10"

Medlem
Skrivet av david_dellblom:

Nämn NÅGON 19-årig som skulle ha råd med en skärm för över 42,000kr? Vad heter det när man skryter om saker man inte har och dessutom får orgasm av det hela?

Skulle inte förvåna mig om han i själva verket sitter på en Hp pavilion med en 10"

Har ett par 19-20 åringar på mitt jobb som snittar mellan 50 000 - 60 000kr brutto/månaden så varför skulle inte den här snubben kunna tjäna bra och vara villig att lägga pengar på teknik and whatnot.

Prioritering kallas det.

Medlem

Jag säger bara en sak att det är bullfuckingshit att man inte ska spela med plasma, har själv en Panna plasma 42 tummare och jag säger det att bilden är helt suverän när man spelar och när det gäller inbränningar så lämnar jag tvn på tit som tät med stillbilder och har aldrig haft minsta lilla bekymmer när det gäller ghosting eller någon "inbränning". Visst kan det bli lite ghost trails men dem försvinner ju ändå när man börjar använda tvn till annat.

Så summan av kardemumman så går det utmärkt att spela med plasma. Där med basta!

Medlem

skit i en fånig liten platt tv, med fjuttiga tum och dyrt inköp.
Köp en Projektor


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

skit i en fånig liten platt tv, med fjuttiga tum och dyrt inköp.
Köp en Projektor

Projektor.. Har haft min plasma nu i strax över ett år och den ligger på snart 2600 timmar. Skulle med andra ord bränna en projektor lampa på ett år ungefär. Billigt i längden

12
Skriv svar