Star Trek Online - FZ delar ut betanycklar

Inaktiv

YES got a key

Inaktiv

1 nyckel fixad...

Medlem

fyfan vad dom tog slut fort xD

Medlem

woho fick en jädrar vad dom gick snabbt

Medlem

Nix. Tryckte F5 precis när klocka.nu slog över till 19, men det tog en halv minut att ladda sidan och då var nycklarna slut.

Medlem

Sidan gick ner, sen var de slut

Medlem

lika illa som sist jag försökte få mig en beta nyckel....sidan fixar inte belastningen ffs....nej usch å fy....

Medlem

redan slut, de gick fort hehe

Medlem

Haha de tog ju slut på 20 sek eller något Tur att man fick tag i en då

Medlem
Medlem

redan slut... "utdelningen kan ta någon timme" njaaa


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem

hmm satt o tröck på F5 o det blev not responding o sen va betanycklarna slut :P. Skit också.

Medlem

tog slut snabbt :/

Medlem

haha det var ju det snabbaste jag varit med om på 1 sec va alla keys slut

Medlem

LOL, så var det slut

Medlem

HUR i hel!"¤" ska man kunna få tag i en key försvinner ju på 1sec kom in stod det 30 kvar klickade direkt men icke

Medlem

Alltså va i h-vete xD precis när klockan slog 19:00 så tröck jag och ja fick direkt ett meddelande "Ajdå! Det verkar som att betanycklarna precis tog slut. Bättre lycka nästa gång!" .. argh.. hur kunde de gå så fort =(

Medlem
Medlem

kul, tryckte när det stod 155 nycklar kvar men icket "tyvärr dem är slut" aja, Star Wars The old Republic blir min framtid


signatur

FUBAR

Medlem

1 minut efter att de släpps så är de slut xD

Inaktiv

Men helvete!
exakt när klockan blev 19 så tryckte jag på uppdatera, då gick det fan inte att komma in på sidan. När jag väl kom in på sidan var klockan 19.02 och då var alla nycklar slut. Det brukade ju vara lättare att få en beta nyckel förr på fz.

Medlem
Medlem

alltså sjukaste jag varit med om.. jag sitter och verkligen tokväntar helt koncentrerat 18.50, redan några minuter innan refreshar jag, haha vad händer exakt prick klockan 19.00 ?

NYCKLARNA E SLUT TYVÄRR

så tar det 8 minuter att ladda upp tråden för kunna skriva detta

hahaha sjukt! och fan va surt! AJA Ni har tur ni som har lite bättre internet än mig.. och bredbandsbolaget kallar detta 100mbit

ääh nu ska jag sluta klaga, hej svejs

Medlem

hmm satt o tröck på F5 o det blev not responding o sen va betanycklarna slut :P. Skit också.

Medlem

Fattar inte hur ni lyckades. Tryckte på gröna knappen någon sekund efter 19, trodde jag hade tur som kom in direkt utan lagg. Tog 5-10 sekunder, sen får man ett meddelande om att nycklarna är slut... Jösses säger jag bara. Undrar hur många som satt å väntade, måste varit tusentals, om inte tiotusentals.

Medlem

Jag har länge gillat denna FZ siten ,för å checka lite nya lir som kommer ...
Så reggade mig, enbart för detta ..
Refreshar lite innan 19, märker att det blir segare och segare ..
Skit browsern/servern pallar inte trycket, hänger sig. refresh igen .
ser att det är några Nycklar kvar, hack å ryck , då bilden skulle kommut up, så står det bra nycklar slut . allt gone på mindre än 1 minut ..

SKITKASST GJORT !.

Ska ni ha sådana här tävlingar så skaffa iaf hårdvara som pallar trycket.

*radera konto*

Medlem

Alltså va i h-vete xD precis när klockan slog 19:00 så tröck jag och ja fick direkt ett meddelande "Ajdå! Det verkar som att betanycklarna precis tog slut. Bättre lycka nästa gång!" .. argh.. hur kunde de gå så fort =(

Medlem

dubbel pga lagg

Inaktiv

Men helvete!
exakt när klockan blev 19 så tryckte jag på uppdatera, då gick det fan inte att komma in på sidan. När jag väl kom in på sidan var klockan 19.02 och då var alla nycklar slut. Det brukade ju vara lättare att få en beta nyckel förr på fz.

aja får la bli att försöka nästa gång

Edit: såg att jag redan hade postat på förra sidan, ber om ursäkt för dubbel post men det var antagligen någon bugg eller p.g.a lagg.

Medlem

det är ju förjävligt att fz blev överbelastat och mitt buggade sig då det fanns nyckel kvar:P 10 sek senare var dem slut.. satan


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Skriv svar