Ny spelform i Bad Company 2
tror mycket väl att detta kan bli bättre än MW2
gubbe lilla det är stort skillnad på MW2 och det här.
Det enda dem har gemensamt är att det är FPS och det handlar om soldater..and thats it.
så jag kan inte ens jämföra det här med MW2
Det där låter ju knas. Såklart olika spel kan vara bättre än andra. Många tycker CS är roligare än BF och dom spelen handlar inte heller om samma sak, förutom att det är FPS och att det är människor i det. Om man ska bara specifik på allt som finns i ett spel kommer man ju knappt kunna jämnföra några spel alls. Sonic är ju en igelkott som springer snabbt medans Mario är en rörmokare som gillar att hoppa o äta svampar så hur kan man jämnföra dom?
Det är aldrig någon mening att diskutera emot någons åsikter på nätet, det leder ändå inget vart. Så jag nöjer mig med en simpel kommentar:
Det här spelet kommer förmodligen bli årets spel. Satan i helvete vad grymt det kommer bli
Lätt. Har saknat ett nytt BF till pc'n sen BF2.
tror mycket väl att detta kan bli bättre än MW2
gubbe lilla det är stort skillnad på MW2 och det här.
Det enda dem har gemensamt är att det är FPS och det handlar om soldater..and thats it.
så jag kan inte ens jämföra det här med MW2
Det där låter ju knas. Såklart olika spel kan vara bättre än andra. Många tycker CS är roligare än BF och dom spelen handlar inte heller om samma sak, förutom att det är FPS och att det är människor i det. Om man ska bara specifik på allt som finns i ett spel kommer man ju knappt kunna jämnföra några spel alls. Sonic är ju en igelkott som springer snabbt medans Mario är en rörmokare som gillar att hoppa o äta svampar så hur kan man jämnföra dom?
+1
Dagens bästa kommentar!:up:
Sitter på en kalasbra PC och en xbox... Köpa till PC och spela med överlägsen känsla eller köpa till boxen och lira med kompisar(fast med den där i fps-spel förbenade kontrollen)?! ush ush, vilka i-landsproblem jag har. =P
Varsågod : http://www.psxcare.com/product.php?xProd=815&xSec=91
Ser MYCKET fram emot detta spel
Måste även påpeka att han som snackar i videon har verkligen störtskön engelskt uttal.. Man hör verkligen att han är igenomsvensk