Se Medal of Honor-trailern på hemmaplan

Robot
Se Medal of Honor-trailern på hemmaplan
Medlem
Se Medal of Honor-trailern på hemmaplan

ge mig detta spel nu!

Medlem

Ser ut som ett nytt mw i min mening.

Medlem
Skrivet av Muppen:

Ser ut som ett nytt mw i min mening.

Det är ju knappast något negativt. Speciellt med tanke på att Medal Of Honor alltid haft rätt långa kampanjer till skillnad från COD-serien. Det har lätt potential till att klå Activision på fingrarna i alla fall..

Medlem

Ser ju ut som Call of duty 4 mw/mw2

Medlem

Mums! Snygg trailer!

Medlem

Slående likt Modern Warfare. Och det är en bra sak! Ser fram emot detta.

BME
Medlem

Alltså, med tanke på att Infinity Ward grundades av 2015 avhoppare efter MoH:AA som sedan gjorde CoD som var jävligt likt MoH så kan man ju inte klaga på EALA

also, NECKBEARD OPERATORS


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Såg ut som en kopia från COD, men jag har alltid tyckt att MOH har varit bättre än COD.

Medlem

Ett givet köp helt klart.
Som många redan har nämnt, slående likt Modern Warfare.
Sen om EA nu behåller dedikerade servrar då har vi definitivt en dundersuccé i görningen.

Medlem

så jävla snyggt! ge mig nu!:up:

Medlem

Glömde bort att bedriva min kampanj mot Wii
Sorry alla Nintendo-nördar men ni missar än en gång ett superspel men det är ju klart, ni föredrar det femtioelfte upplagan av sketna Mario-serien.

Medlem

Sen så har väl knappast Infinity Ward patent på att göra spel som handlar om modern krigsföring mot terrorister i mellanösternländer. Klart det är likt, men hur skulle det inte kunna vara det om det ska handla om krig i modern tid?

Medlem

Om dom satsar på singleplayer så blir det klart köp.. pallar in CoD när spelen tar slut på 2-3h.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av McKinley:

Glömde bort att bedriva min kampanj mot Wii
Sorry alla Nintendo-nördar men ni missar än en gång ett superspel men det är ju klart, ni föredrar det femtioelfte upplagan av sketna Mario-serien.

Superspel och superspel. Det är ju en definitionsfråga. Jag skulle rekommendera dig att titta på den här listan över de 20 mest säljande spelen genom tiderna. Det är endast GTA San Andreas som lyckas sno åt sig en plats ur topp-10-listan. Övriga innehar Nintendo.

Not: Det är rätt lustigt att du skriver "nördar" om Nintendospelarna, för det är ju precis tvärtom. Det är de som spelar Xbox/PS3/PC som är nördar. Nintendo har ju mest "vanligt" folk som inte är så insatta i gamervärlden och därmed inte kan klassas som nördar.

Medlem

Fan va najs, kan bli hur bra som helst om de får en trevlig och riktigt obehaglig stämning. Skulle föredra ett mindre panga 10 000 fiender i rad spel och istället ha ett som satsar på stämning.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Förhandsbokar!!

Dock har nog inte Bad company 2 tråkat ut mig vid releasen av detta


signatur

Haaf life

Medlem
Skrivet av luiga:

titta på den här listan över de 20 mest säljande spelen genom tiderna. Det är endast GTA San Andreas som lyckas sno åt sig en plats ur topp-10-listan. Övriga innehar Nintendo.

Fascinerande det där. Nintendo äger ju försäljningen, men jag fattar bara inte var alla spelarna håller hus. Känner knappt någon som spelat någon av titlarna på listan. Ett par stycken då kanske, men det är allt. Var sitter alla andra?
Haha, jag ingår helt klart inte i målgruppen...

Medlem

Ser exakt ut som CoD4MW (nästan som MW2) :/ Har inte stora förhoppningar om detta spelet. Tycker inte att Medel of Honor spelen har erbjudet något speciellt sedan 1-2:an (och det är riktigt långt tillbaka i tiden). Kommer bli ett "5/10" spel...

Medlem

Blir det en längre SP kampanj (ca 8h) så kanske det blir ett köp


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

oj det ser ut som mw1/mw2, mw1/mw2 är ju inte vad alla andra fps är med ett nytt skinn... ja när dom sa att dom skulle göra nästa moh i en modern miljö så trodde jag ju inte att det skulle vara så likt mw2, det är ju nästan som om båda går efter att efterlikna verkligheten.... ja det är ju tråkigt att dom härmar mw2 så mycket, man kan ju helt klart förstå känslan av spelet från den där trailern.....omg...

Medlem
Skrivet av luiga:
Skrivet av Muppen:

Ser ut som ett nytt mw i min mening.

Det är ju knappast något negativt. Speciellt med tanke på att Medal Of Honor alltid haft rätt långa kampanjer till skillnad från COD-serien. Det har lätt potential till att klå Activision på fingrarna i alla fall..

Ne precis. Jag gillar båda mw och lär tycka om detta också om allt går väl

Medlem

Kommer nog bli bra...

Medlem

Helt fel väg att gå för MoH-serien.. borde återgå till orginalet och göra den konsollexklusivt med lite mindre hektisk spelupplevelse. Medal Of Honor orginalet (Playstation 1-exklusivt) är bästa i serien.

Medlem

Faan vad häftigt! Jag tycker inte heller det är negativt om det påminner om MW2 men av någon anledning ser det annorlunda ut. Snart har man spelat klart MW2 och så kommer detta spel nästa år, perfekt.

Sen får jag inte glömma BC2.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Såg ju fan fränt ut, attans likt COD men det kan man leva med. Blir ett köp för egen del!

Medlem

Nu är det bara den eviga frågan om dedikerade servrar


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv

Ser jävligt tungt ut men dom får anstränga sig rejält om dom ska fixa en codkiller


signatur

ToMZoN

Det verkar absurt jävla bra!!!!


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

Alltså, det var väl ändå COD uytvecklarna som gjorde de första Medal Of Honor spelet (till PC) för att sedan starta eget och börja på cod serien. EA är bara pengagiriga härmapor. Men man kan ju hoppas att det blir bra i alla fall...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

12
Skriv svar