Alla Program

Inaktiv
Alla Program

Jag hade datorn på medans jag sov, och när jag vakna o gick in på Start> Alla Program så vad alla program o mappar borta :S Vet nån vad som e fel?

jag har Windows Vista Home Premium 32-bitars

Inaktiv
Skrivet av addej.353:

jag har Windows Vista Home Premium 32-bitars

Där har du felet?

Inaktiv

Startat om och kollat?


signatur

Bra kylning IsTheShit

Inaktiv
Skrivet av unix:

Startat om och kollat?

jaa det har jag, blev ingen skillnad

Medlem

Låter som du blev hackad eller så har Windows gjort något galet !

Inaktiv

Tror SP1 kommer till Vista den här veckan. Kanske kan vara något. I övrigt rekommenderar jag XP.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem
Skrivet av unix:

I övrigt rekommenderar jag XP.

Säger samma sak!!!:up:

Inaktiv

Det enda som XP är bättre på än Vista är att spel får bättre FPS.

Annars har ni ingen jävla aning om vad ni snackar om när ni säger att Vista är ostabilt, det är bra mycket stabilare än XP. Har man bara en Core 2 Duo 1.83GHz eller bättre med 2GB ram är det inga problem att köra Vista.

Kan ju säga att klart 99% av alla som kör XP nu för tiden och klankar på Vista klankade på XP också när det kom.


signatur

Har enbart sin Laptop: Intel 1.83GHz Core 2 Duo, 2GB ram, 7300 Go, 15.1" skärm

Inaktiv

Vista fungerar inte än. Punkt.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Inaktiv
Skrivet av unix:

Vista fungerar inte än. Punkt.

Vad är det du tycker inte fungerar då? För mig fungerar det finfint.

Jag tycker det låter som att du bildat dig en mainstream uppfattning utan att ha testat själv.


signatur

Har enbart sin Laptop: Intel 1.83GHz Core 2 Duo, 2GB ram, 7300 Go, 15.1" skärm

Inaktiv

Finns många trådar som visar vad som fungerar eller ej. är testkörare också kör SP-varianter som inte kommit ut än och tro mig, det är till och med svårt att få Vista att fungera med rådande hårdvara och BIOS. Helt naturligt iofs, eftersom man släpper OS innan de är färdiga etcetera. Trackar inte ner på OS för sakens skull utan kan till och med berömma XP Pro och Win 95


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Vista funkar dock inte felfritt för alla. Fortfarande mycket problem med det.

Medlem

och igen Xp har funnits lääänge så att jämföra är inte helt rättvist. Har Vista och är hur nöjd somhelst men visst är det problem det märks ju av alla trådar om inte annat dock ska vi inte glömma att Xp också hade sina brister och buggar när det var nytt.


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Inaktiv

Har man en bra dator bör man satsa på Vista, mkt stabilare.

Inaktiv
Skrivet av addej.353:

Jag hade datorn på medans jag sov, och när jag vakna o gick in på Start> Alla Program så vad alla program o mappar borta :S Vet nån vad som e fel?

jag har Windows Vista Home Premium 32-bitars

Jag har precis samma version som du. Jag har inte haft samma problem som du, men jag har en grej som du kan kolla:

* Kolla de mappar där du har dina program installerade. Har du t.ex. en mapp som heter "Program Files", en som heter "Program", osv. Kanske något sånt som stör?

Eller en grej som du kan prova:

* Byt från den nya sortens start-meny till den klassika:

- Start, Kontrollpanelen, Aktivitets och Start-menyn, (om du kollar i den med klassisk vy), välj tabben Startmenyn och välj klassisk meny.

Det kanske funkar, men det är en ren gissning.

1
Skriv svar