Dubbla Mass Effect 2-filmer

Robot
Medlem
Dubbla Mass Effect 2-filmer

Tali! <3


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

Ett sånt förbannat självklart köp !

Medlem

Ser ut som dom fixat prestandaproblemen från ettan iaf, det bådar ju gott, har dom sen också fixat explorationdelen så ere ju garanterat köp. (har just inte läst nått om spelet, så jag vet inte om dom fixat det eller ej).


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Såg ju ganska nice ut.

Inaktiv

Tali var rätt anonym i ettan, blir intressant att se ifall "hon" får en större roll.

Medlem

Quarian Fleet såg rätt ball ut iaf.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Vågar inte kolla för spoilers men Tali var underbar i ettan, hon och Wrex var mina favoriter.

Håller på att spela igenom ettan nu så jag har en karaktär jag är nöjd med innan tvåan kommer.

Medlem

Skulle fan börja gråta :'( av glädje om dom lägger till Implosion åt Adept, typ i Singularitet grej som bonus.. Typ efter 5 absorberade fiender skjuter den iväg kropparna som kan träffa både dig,dina allierade och fienderna samtidigt som den skjuter iväg en "Shockwave" som knockar ner alla runt omkring.

Medlem
Skrivet av MrLongbow:

Vågar inte kolla för spoilers

+1

Japp, skippar också allt med spoilervarning. Väntar bara på release nu!

Medlem

Så trevligt! Adept är roligast att spela (imo) och detta bådar gott!

Medlem

Drygt två månader lvar, orkar knappt vänta.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Oah, grymma biotics improves.. kommer nog defenetivt köra Adept Ser riktigt grymt ut

Inaktiv

Combat såg ut att bli bra mycket trevligare än ettan. "Bioware ur nr 1"


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Blir given i gruppen för min del, frågan är om jag kommer hinna spela igenom 1:an på Xbox innan 2:an kommer.


signatur

12:50. Press Return

Medlem

Looking good.
har funderat flera gånger på att köpa det 1a men alltid något som kommit emellan.

Medlem

Åh, måste ha. Verkar faktiskt som om Tali är lite mindre anonym i det här spelet, från klippet att döma.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Fan jag blir gråtfärdig!!

Medlem

Såg denne filmen den 24 november på www.gamespot.com
Vart har ni hållt hus FZ?

Medlem

Wow! Adept verkar mycket bätter nu. Och bra att Tali får lite mer "screentime"

Medlem

Älskar hur alla gamedevelopers fokuserar på fräcka saker man sabbar gamebalancer "the adept will kill everything on the battle field and are the best at doing it"

Jaha ja så så kan ni ju ta bort alla andra klasser för då är ju dom ej nödvändiga... jisses dagens developers tänk er om cs hade awp haft sikte och inte behövt scopa och 30 skott och automatiskt vapen som SG1an. Jo jätte balancerat, hade inte behövt ak colt famas mfl, vapen

Some fucking balance pls aja hoppas dom gör alla klasser personliga och bra på olika saker, Men ingen helt op.

Det som jag hade velat se är att adept kunnat stoppa ett antal kulor som stutsar tillbax i typ 2.5 sec.

Sen ta bort löjlig fällan

Medlem
Skrivet av FuzioN:

Älskar hur alla gamedevelopers fokuserar på fräcka saker man sabbar gamebalancer "the adept will kill everything on the battle field and are the best at doing it"

Jaha ja så så kan ni ju ta bort alla andra klasser för då är ju dom ej nödvändiga... jisses dagens developers tänk er om cs hade awp haft sikte och inte behövt scopa och 30 skott och automatiskt vapen som SG1an. Jo jätte balancerat, hade inte behövt ak colt famas mfl, vapen

Some fucking balance pls aja hoppas dom gör alla klasser personliga och bra på olika saker, Men ingen helt op.

Det som jag hade velat se är att adept kunnat stoppa ett antal kulor som stutsar tillbax i typ 2.5 sec.

Sen ta bort löjlig fällan

Dem är bäst att kontrollera slagfältet med biotic powers UTAN OCH SKJUTA ETT SKOTT, lär dig och lyssna

Medlem

/me hoppas på sexscen med tali! <3


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

1
Skriv svar