16 000 Aion-konton nedstängda

Robot
Inaktiv
16 000 Aion-konton nedstängda

Synd inte Blizzard var lika hårda. :/

Medlem

Spelade bara betan, och vilken tur det! Så många bottar/hacks man sett att det funnits, hade varit svårt att hålla fingrarna i styr kan jag lova.

Medlem

"där vuxna män gråter som små flickor utan ponny" bra skrivet!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Folk idag är fan tragiska, fuska på online spel fattar inte vitsen..

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Folk idag är fan tragiska, fuska på online spel fattar inte vitsen..

Precis, vad är vitsen med det? De är för sorgliga för att man ens ska orka tycka synd om dem.

Medlem

beware BANHAMMER!!!!!!!!111


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Folk idag är fan tragiska, fuska på online spel fattar inte vitsen..

Klart du fattar vitsen, du vill bara visa på att du inte fuskar.

Man fuskar för att få ett övertag över andra och i slutändan förhoppningsvis utöva något slags maktmissbruk över andra som man inte kan göra i verkligheten.

Medlem

:heart:


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Trevliga nyheter.
Gött att vissa företag står upp för oss som spelar utan att fuska.

Nu spelar jag inte Aion men gläds med er som gör.

Medlem

"Har du spelat Aion och vad är din inställning till onlinerollspelet än så länge?"

Har en Sorc, level 30 och är ganska nöjd med spelet. Har småtuffat framåt och spanat runt lite under xpandet. Den känslan jag har är att spelet gott kommer att duga fram tills Diablo 3 kommer.


signatur

living let die

Medlem

*gråter av skratt* aaah, roligaste jag läst idag

Kan förstå att folk fuskar i onlinespel, jag skulle själv göra det om jag ansåg det vara värt pengarna att köpa låtsasguld. Orka sitta och nöta med att döda mobs i flera timmar? Nä, farma guld låter jag hellre andra göra, själv föredrar jag att farma kills i spel som COD 4 eller Warhammer Online (nej, jag har inte köpt guld i WH, där är det överflöd av guld ändå. skönt med ialla fall ett onlinespel där guldfarmare är överflödiga)

Medlem
Skrivet av Segas:

Synd inte Blizzard var lika hårda.

"Blizzard bans 350,000 Battle.net accounts"


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Låter ju bra, hört att det är infesterat med bots etc.

Medlem
Skrivet av Segas:

Synd inte Blizzard var lika hårda. :/

Här är en grabb som har koll på läget [/Sarkasm]

Skönt för de som spelar.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Saken är väll att blizzard tar sådan god tid på sig att banna. Vet en polare som blev bannad typ ett år efter att han testat en bot en halv level

ialla fall, skönt med 16k banns, nu slipper jag alla guldskrikare några timmar tills dom köpt ett nytt konto! lvl 24 gladi! <<

Medlem

Inte för att jag spelar just det här spelet, men guldförsäljning är ju ett gissel i de flesta sådana här spel och det är ju bra att man tar i med hårdhandskarna. Vad man får och inte får göra står ju klart och tydligt när man skapar sitt konto och gör man inte som man ska så får man ta konsekvenserna, IRL såväl som i spel. Så att fuska innebär för mig allt att förlora och inget att vinna, helt meningslöst alltså.

Det där med att det skulle vara meningslöst att fuska just i onlinespel är jag dock något fundersam över; fuskar man så kan man ju låta bli att spela över huvudet taget, för meningen (utöver att man ska ha skoj) är ju att klara av utmaningarna själv och sen känna sig stolt över det.

Inaktiv
Skrivet av Segas:

Synd inte Blizzard var lika hårda. :/

Senaste gången jag hörde de bannade folk så var det 125.000st konton som åkte. De har bannat mera folk än vad Aion har spelare totalt.

Medlem

Bra de tar tag i detta, gillar spelet mer o mer, efter 40 så börjar de bli riktigt kul. Fire Temple perioden va dock inte så rolig.

1
Skriv svar