Battlefield: Bad Company 2 filmat

Robot
Medlem
Battlefield: Bad Company 2 filmat

sweet. fram med popcorn

Medlem

Ser förjävla roligt ut!!!

Någon form av PSG med Dragunov sikte med?!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Haha, sniper och handkontroll ser inte ut att fungera så bra..stackarn. Jag vill se lite pc filmer! Skön action iaf ;P

Medlem

Fin fin Trailer, Battlefield Bad Company 2* ska det vara i Titeln


signatur

The King is Back

Medlem

Springa runt med prickskytte geväret sådär kändes lite... cs. Do not want!

Medlem

Ge mig nu!!!!
Ser riktigt bra ut

Inaktiv

Undra om det blir en lika handikappad portning till PC som med Modern Warfare 2.

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Haha, sniper och handkontroll ser inte ut att fungera så bra..stackarn. Jag vill se lite pc filmer! Skön action iaf ;P


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

lite information om pc-versionen skulle vara väldigt trevligt.

Medlem

Efter besvikelserna med både Operation Flashpoint 2 - Dragon Rising och Modern Warfare 2 så vore det inte helt fel med ett riktigt multiplayer fps utan "konsollbegränsningar".

Av det jag sett hittills så ser Bad Company 2 ut att kunna bli riktigt bra. Nu är det bara att hoppas att de inte tar några vansinnesbeslut och skippar dedikerade servrar o.s.v.

De senaste fps-konsollportningarna har varit så usla så att det får mig att inte hoppas på för mycket innan jag har sett spelet i dess färdiga form i onlineläge.

Medlem

Grafiken är nog sämre än Modern Warfare 2 med ljudet är så mycket grymmare.

Medlem

Så Bad Company 2 kommer alltså till PC också? Det var trevligt att höra, jag hade inte koll på det. Men visst sprängde han sin egen teammate där i slutet?

Medlem

Grafiken är nog sämre än Modern Warfare 2 med ljudet är så mycket grymmare.

Medlem
Skrivet av henkka:

Efter besvikelserna med både Operation Flashpoint 2 - Dragon Rising och Modern Warfare 2 så vore det inte helt fel med ett riktigt multiplayer fps utan "konsollbegränsningar".

Av det jag sett hittills så ser Bad Company 2 ut att kunna bli riktigt bra. Nu är det bara att hoppas att de inte tar några vansinnesbeslut och skippar dedikerade servrar o.s.v.

De senaste fps-konsollportningarna har varit så usla så att det får mig att inte hoppas på för mycket innan jag har sett spelet i dess färdiga form i onlineläge.

Håller med, man ska inte bli för hypad.

Medlem

Men kommer inte Bad Company 2 ha DirectX 11 -support till PC? Läste om saken nånstans vill jag minnas.

Då måste dom ju göra nåt extra än bara en port från konsolerna, för hårdvaran i dem är väl knappast DX11 kompatibelt?

Medlem

Jo Bad Company 2 ska ha DirectX 11 -support till PC.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Ser förjävla roligt ut!!!

Någon form av PSG med Dragunov sikte med?!

Tror bestämt att det är en GOL.

http://world.guns.ru/sniper/sn69-e.htm

Medlem

Med största säkerhet en uppgjord film, men det ser gött ut ändå. Var så tufft hur ljudet blev mer burkigt när han gick inomhus. Hoppas det inte var gjort i efterhand.

Sen, vad var det för skum pistol han hade? Såg ut som någon futuristisk blandning av en revolver och en Desert Eagle.

Medlem

Grafiken e väl snarare snyggare än MW 2, och @ Wartex ljudet är inte gjort i efterhand, HDR Audio i Bad Company 2, bästa ljudet i spel någonsin imo! Inget de lär ha tagit bort i BC 2.

Medlem

Vill se till pc! men fan det såg nice ut:D

Medlem

Ska ta och förboka det till pc me want!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Grafiken och ljudet är ju helt underbart bra.

Inaktiv

Grymt ljud!


signatur

War never changes.

Inaktiv
Skrivet av McKinley:

Grafiken är nog sämre än Modern Warfare 2 med ljudet är så mycket grymmare.

Tror nån har supit till här.

Medlem

Vilket underbart ljud! Det här måste köpas.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Ni som wajnar över grafiken, rent grafiskt tror jag konsolversionen av bc2 klår en pc med maxade inställningat av mwf2

Medlem

Battlefield Bad Company hade redan det väldigt bra ljud, just det där HDR ljudet tog dom fram till det spelet. Det var för att konsoler har sådana begränsningar att de var tvugna att göra det i och med att det är så många olika ljud som finns i spelet och alla händer på samma gång. Det leder till att som i en av deras demo videor så om du har radion på i bilen och en pansarvagn skjuter brevid dig så stängs ljudet från radion av för att det är ändå inget du skulle lägga märke till eller bry dig om alternativt att ljudet sänks.

Ibland är det också bra att spelen kommer till konsol även om jag är PC spelare i grunden

Medlem

jag fick tag i en betanyckel:) men var ska man skriva in den?? tack på förhand

Medlem
Skrivet av bananskal:

jag fick tag i en betanyckel:) men var ska man skriva in den?? tack på förhand

Gå in i playstation store, sen uppe i högra hörnet finns Redeem Codes

Skriv svar