New Super Mario Bros. Wii

Robot
New Super Mario Bros. Wii

Ständiga tjuvnyp, farliga närmanden och allmänt kaos. Samarbetsläget i New Super Mario Bros Wii bjuder upp till en sällsam dans.

#gears-of-war, #wii-sports, #super-mario-bros-3, #super-smash-bros-brawl, #nintendo


Medlem
Testat - nya Super Mario

Utan tvekan ett av de bästa mario spelen!

Medlem

Det här verkar riktigt kul. Gillade spelet till DS.

Medlem

Det verkar jättekul med ett par kompisar ^^


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Verkar ju faktiskt som ETT vettigt spel till Wii. Blir det 4gånger svårare när man är 4personer som spelar eller blir det 4gånger så lätt?

Medlem

Rörrökaren? va fan är det för yrke?


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Fasen önskar att man hade en Wiiiiiii ibland

Medlem

Nintendo borde byta namn till Mario,
för tyvärr så är det ju bara Mario spelen som är bra, och dom få zelda spel som finns.

Medlem

Helt suveränt. Blir genast köp vid lön.

Tycker dock att de två helt random svamp-karaktärerna är ett tecken på bristande fantasi.

Skrivet av MacNille:

Rörrökaren? va fan är det för yrke?

Rörkrökaren

Medlem
Skrivet av Hizzi:

Nintendo borde byta namn till Mario,
för tyvärr så är det ju bara Mario spelen som är bra, och dom få zelda spel som finns.

Tyvärr nästan helt sant. Finns ju dock resident evil och min överlägsna favorit Ghost Squad! Riktigt bra, icke-mario spel

Medlem
Skrivet av Todilo:
Skrivet av Hizzi:

Nintendo borde byta namn till Mario,
för tyvärr så är det ju bara Mario spelen som är bra, och dom få zelda spel som finns.

Tyvärr nästan helt sant. Finns ju dock resident evil och min överlägsna favorit Ghost Squad! Riktigt bra, icke-mario spel

Jo överdrev där kanske en aning,
gillade faktiskt No moore heroes och Red Steel också på Wii,
men det är ju på tok för mycket halvtaskiga spel på Nintendos maskiner.

Medlem

Nintendo har gjort många spel, dock inte många som man gärna sätter sig ner och spelar själv fast det är väl inte det nintendo siktar in sig på direkt heller? Men jag tycker att det är helkul att sätta sig ner 4 st och spela Ravin Rabbits, mario cart, super smash osv! Så jag tycker att nintendo har levererat bra spel och jag ska tvinga syster att köpa det här hehe

Medlem

GIFFEE!! ) förbokat sen länge, vill speeela


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem

Den är riktigt svår, speciellt när man spelar med någon. Och att man måste starta om hela World banan om man förlorar alla liv gör att man bara blir irriterad och måste klara banor om och om igen.

Annars är spelet verkligen kul!

Jee
Medlem
Skrivet av Rolle:

Den är riktigt svår, speciellt när man spelar med någon. Och att man måste starta om hela World banan om man förlorar alla liv gör att man bara blir irriterad och måste klara banor om och om igen.

Annars är spelet verkligen kul!

Ja vissa banor kan bli väldigt jobbiga när man är fler. Vet inte hur det är när alla förlorar alla sina liv och har aldrig råkat ut för det när jag kört själv. Men om en spelare får slut på liv så läggs det bara till en continue och man får 5 extra liv.


signatur

Eller inte?

Medlem

Givet inköp.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag ska nog sätta mig vid 16-bitarn idag.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Härlig grafik, ser precis ut som på Super MArio BRos på Snes, på gott och ont. Spelet verkar, som alltid när det är 2D-plattformsmario, riktigt grymt. Ser fram emot en Wii HD eller liknande så Mario (m.fl.) blir riktigt snygag på en modern TV. Dock saknar jag Yoshi och Prinsessan, byt ut åtminstone 1 av svamparna...

Inaktiv

GR gav spelet 8/10 och FZ full pott. Litar mer på FZ än på GR då dem har skumma argument ibland.


signatur

When It's Game Over. It Is.

Medlem

Det här blir ett köp till julen.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Första bra spelet till Wii i år?


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ser lovande ut. Gillade speciellt när den ene var beroende av den andra.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

så coolt:up: Man blir glad bara man ser spelet:D

Medlem
Medlem

Ser fett ut:)

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Jag ska nog sätta mig vid 16-bitarn idag.

My thought exactly.

Medlem

Mer sånt här Nintendo!!

Medlem

Har FZ sänkt ribban eller är det så att alla 5/5 spel släpps samtidigt.

Medlem

Verkar småkul.. gillar dessa typ av spel....

Medlem

Skulle villja spela detta, fast jag har ingen Wii... surt..

Skrivet av Everchange:

Har FZ sänkt ribban eller är det så att alla 5/5 spel släpps samtidigt.

De kan inte använda sitt eget system eftersom det finns för få steg i det. Då är det lättare att ge alla spel högsta.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

12
Skriv svar