Nya spellistor i Modern Warfare 2

Inaktiv

Jag gissar på en till reklamnyhet till efter denna, faktist bara en.

Medlem
Skrivet av realin:
Skrivet av Shlamt:

Skulle vara bra om IW kunde lägga till ett spelläge där man som spelare kan söka efter eller starta en ny lobby/game med justerbara inställningar. Killcam. på/av, antal spelare (upp till 9vs9 antagligen), osv.

Som server filter i cod4?

Jo, det skulle bli ganska likt filtreringen i cod4. Skillnaden blir väl att sökfunktionen kastar in dig i ett spel istället för att låta dig välja bland resultaten (i en serverlista).

Medlem

TDM är det enda jag kört hittills.. Fungerar hyfsat bra, inte fler avbrott än man annars får göra manuellt (i andra spel) p.g.a. diverse saker. TDM Express kan nog vara trevlig när man väl fått samlat ihop de flesta sakerna så man slipper sitta i lobby så mycket, nu är det så mycket att pilla med efter varje match, så det är bara bra med den tiden

Medlem

Såhär roligt tycker jag spelet är och det där "läget" Mosh Pit är underbart:

http://yfrog.com/7dremusstatsj


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Haha fuskare? Lol.

Inaktiv

http://existenz.se/out.php?id=18503

dåligt flyt, och ned HQ och HCTDM äger :D(om man har skills )

Inaktiv
Skrivet av MiXiE:

Det här spelet är som en drog spelat 9 timmar idag :S

Inget bra :/
Hoppas de inför så man kan ha party chat.

Haha, det är en drog. Har spelat under hela helgen är rank 63 nu. Vet inte om jag ska skratta eller gråta.:O

Inaktiv

Är själv på 45 just nu, 70 som är max?

Medlem

Personligen saknar jag både HQ och S&D i hardcore läge.


signatur

medlem av - <a href="http://www.the58th.com" target="blank">the 58th marine corp</a>

Medlem

Sorgligt att man ska behöva glädjas åt spel listor, YEY Nu kan vi lira på det här sättet med dessa "parametrar" som vi hade kunnat tweaka precis hur vi själva ville med Dedikerade servrar.

Hur som helst är ju spelet i säg helt okej, men IWNET dampade sönder i helgen på PCn , så dem kan ju försöka fokusera på problemen snarast iaf.

Medlem

Tycker spelet är helt ok. Killcam förstör dock som fan om man vill snajpa eftersom man inte hinner skjuta 2 skott ens innan man har samma idiot som man nyss sköt bakom sig typ :down::(:(:(

Medlem

Angående fuskare, kom ihåg att det faktiskt finns grymt duktiga killar där ute


signatur

living let die

Medlem

När ska man kunna använda bilar då? Annars är det ingen ide att ha "Stopping power Pro" som ska vara mer effektiv mot vehicles


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

spela mw1 hur mycket som helst vågar inte köpa 2an för att man kanske blir besviken. konsol kan man inte spela fps på.
Fps är menad på dator så är det bara. konsol är för de som vill ha inbyggd aimbot för att kunna spela


signatur

Nalta saker ska man kunna hinna idag

Medlem

Inget lean, men detta lägger de till:

" 3rd Person Team Tactical
Tredjepersonsperspektiv med Team Deathmatch, Domination, Capture the Flag och Demolition."


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

12
Skriv svar