Vad vill du veta om The Old Republic?

Inaktiv

Kommer det filas mer på animationerna till karaktärerna innan släpp? Det ser till stora delar väldigt stelt och onaturligt ut just nu.

Kommer player / guild (motsv) housing finnas med?

Hur kommer utvecklingen av spelarkaraktärer hanteras? Vad för typ av uppdrag / quests kan vi förvänta oss? Är det mest döda x antal av si och så eller något mer avancerat? Specialisering genom talents som i WoW motsv?

Hur ser chatsystemet ut? Kommer det finnas stöd för voicechat direkt i spelet? Kommer det gå att modifiera detta (med egna kanaler osv)? En central och mycket viktig del av ett MMO trots allt.

Kommer det gå att modifera interfacet? Om ja i så fall i hur stor utsträckning? Stöd för spelarskapade tillägg?

Vad finns det för planer på "end game content"?

Kommer vi kunna använda fordon i spelet och i så fall på vilket sätt?

Medlem

Liksom flera ovanstående undrar jag om spelet kommer att vara öppet och sömlöst som World of Warcraft eller instanserat som Age of Conan?

Sen undrar jag även hur massivt det är. Är det renodlat MMO eller är det något fittigt multi-coop med några hundra spelare samtidigt?

Till sist undrar jag om de skall ha RP-servrar eller liknande för oss äldre farbröder som vill ha en lite djupare spelupplevelse? Kommer de att ha en namn-policy och kommer de att anstränga sig för att den upprätthålls? Tycker det förstör spelupplevelsen när folk springer runt och heter Ostbåge och Rövskägg.

Medlem

Kommer man att kunna byta från lightside till darkside eller tvärt om mitt i spelet?
Kommer man kunna ha ranker som lord eller master?
Hur många planeter har dom tänkt att ha med i spelet?
Vilket är den högsta level?

Inaktiv
Skrivet av dariush:

Hur kommer de hantera nackdelarna med MMORPGs jämfört med singleplayer? Speciellt när det gäller ens egen karaktärs inverkan och roll i världen

Detta ^

Medlem

Kommer det finnas ett sketet AH eller kommer spelarna kunna ha egna vendors ?

SWG hade bra system med maxpris på AH, så all försäljning skedde via spelarvendors.

12
Skriv svar