Left 4 Dead 2 blir svårare
Allting som står på forumen lägger dem till...
Mmm, exakt. Valve borde faktiskt ge credits till Steam-forumet för Left 4 Dead 2 då varenda förbättring som har gjorts har föreslagits av personer i Steam-forumet. The Charger och The Spitter kom ju från Steam-forumet samt att det vinnande laget spelar Survivor först samt 4x4-matchmaking (om det någonsin dyker upp för L4D1) samt också nu Realism-läget.
Live like a windrammer as you fuck!
Allting som står på forumen lägger dem till...
Mmm, exakt. Valve borde faktiskt ge credits till Steam-forumet för Left 4 Dead 2 då varenda förbättring som har gjorts har föreslagits av personer i Steam-forumet. The Charger och The Spitter kom ju från Steam-forumet samt att det vinnande laget spelar Survivor först samt 4x4-matchmaking (om det någonsin dyker upp för L4D1) samt också nu Realism-läget.
Det är så horribelt! Att de lyssnar på sina spelare. Fy för dem. Fy.
By deciding what is right you ultimately end up blind.
best_jeppe
åååååå jag måste bara skriva, hade tänkt att låta bli men efter en sån kommentar kan jag inte låta bli
De ger ju creds heeeela tiden till communityt, vet du inte det? Ser du inga intervjuer, filmer, bloggar, forumet etc etc...??
"Valve borde faktiskt ge credits..."
Gaaah jag blir galen...
Tycker det är ett dumt namnval för svårighetsgraden! Hur kan zombie dödande någonsin bli realistiskt?
jag vet inte i vilken fantasi värld du lever i, men att döda zombies hör till vardagen för vissa här..
--
Soft Precis vad vi behöver, expert är alldeles för simpelt, visst var det svårt och extremt roligt vid början, men nu kan jag köra igenom en bana utan att dö en ända gång
Hoppas bara med den nya svårighetsgraden att ammo blir mer otillgängligt, så man får förlita sig på annat än enbart mata zombies med bly
@Akillez: De säger aldrig att de har tagit inspirationen från Communityn. De säger att de har "sett" på folks spelsessioner att "det och det behövs" men jag har aldrig läst eller hört Valve säga "Ja, vi vill tacka xxx på forumet för att han kom på den briljanta idén med The Charger" osv osv. De ger mer intrycket av att de har hittat på allt själv vilket de inte har tror jag.
Det vore så enkelt som att de kunde lägga till i Credits i spelet "We would like to thank the users of the Steam-forum for their brilliant ideas and contribution".
Sen så har inte användarna kläckt alla bra idéer på Steam-forumet för att de ville att det skulle stoppas in i en uppföljare utan anledningen till att de har varit så kreativa är för att de vill ha det åtgärdat i L4D1 och inte behöva köpa ett nytt spel som rättar till saker med hjälp av idéer som de föreslog för första spelet. Det var bland annat därför många blev förbannade på Valve när de annonserade Left 4 Dead 2 då de kände sig besudlade eftersom Valve kapitaliserade på användarnas, i några fall, mycket bra idéer.
Live like a windrammer as you fuck!
Jag saknar fortfarande Romero-mode där alla zombies är långsamma, endast kan dö av ett skott i huvudet och ett enda bett betyder döden/odöden inom ett par minuter. Inga special infected, inget larv. DET vore stenhårt.
"I like deadlines. I like looking at them as they pass by."
Jag saknar fortfarande Romero-mode där alla zombies är långsamma, endast kan dö av ett skott i huvudet och ett enda bett betyder döden/odöden inom ett par minuter. Inga special infected, inget larv. DET vore stenhårt.
+1
Skulle vara helt jävla underbart. Tror dock att man skulle behöva lite mer grejer för att få det riktigt jobbigt. Lite nedslöade survivors som inte kan hoppa lika högt, kanske en staminamätare och en begränsad sprint också.
@Akillez: De säger aldrig att de har tagit inspirationen från Communityn. De säger att de har "sett" på folks spelsessioner att "det och det behövs" men jag har aldrig läst eller hört Valve säga "Ja, vi vill tacka xxx på forumet för att han kom på den briljanta idén med The Charger" osv osv. De ger mer intrycket av att de har hittat på allt själv vilket de inte har tror jag.
Grejen med det är att mycket har de kommit på själv eftersom det ofta är mer eller mindre uppenbart.
T ex mailade jag Gabe efter L4D-releasen och pekade ut vissa grejer som borde fixas, vad vore intressant att se härnäst etc. Han vidarebefordrade detta till Chet Faliszek och de har nu lyckats pricka in samtliga punkter; men inte tror jag att idéerna var nya för dem. Var snarare en fråga om att det skulle vara lite extra uppmuntran till att faktiskt komma till skott...