Operation Flashpoint: Dragon Rising-rulle

Medlem

Jag har:

AMD Athlon X2 64 3000+ (3ghz)
Asus Geforce 8800GT 512 mb
Corsair 2GB Ram
Nätagg 500Watt
Windows XP Professional (SP 3)

Och jag är helt säker på att det kommer flyta på som en frigalit bit på ett lugnt och stilla hav!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Denna titel blir mer och mer intressant, måste jag säga.

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag har:

AMD Athlon X2 64 3000+ (3ghz)
Asus Geforce 8800GT 512 mb
Corsair 2GB Ram
Nätagg 500Watt
Windows XP Professional (SP 3)

Och jag är helt säker på att det kommer flyta på som en frigalit bit på ett lugnt och stilla hav!

Jag har ett liknande system och min dator höll på att packa ihop på lägsta inställningarna på ARMA II så jag skulle inte hoppas på för mycket

Medlem
Skrivet av Sparable:
Skrivet av Remus:

Jag har:

AMD Athlon X2 64 3000+ (3ghz)
Asus Geforce 8800GT 512 mb
Corsair 2GB Ram
Nätagg 500Watt
Windows XP Professional (SP 3)

Och jag är helt säker på att det kommer flyta på som en frigalit bit på ett lugnt och stilla hav!

Jag har ett liknande system och min dator höll på att packa ihop på lägsta inställningarna på ARMA II så jag skulle inte hoppas på för mycket

Till skillnad från Bohemia så har Codemasters faktiskt ett stort gäng utvecklare som har gått en IT-utbildning vilket gör att de kan koda ett spel.

Så nej, det lär inte lagga.

Medlem

Intressant bara att med all ambition att få animationer för vapenhanteringen att se realistisk ut, så håller de fortfarande på och använder treskottssalvor och automateld med sina gevär på avstånd bortom rensning av ett hus. Selektiv realism

Medlem

När släpps det till ps3 i sverige då?

Medlem

Playstation Official Magazine UK 11/01/09 Review 7 out of 10 Hmm kan bli en flopp?

Medlem
Inaktiv

Fattar inte hur alla orkar jämföra COD med det här..
Cod = rälspangare där fi respawnar tills du tar dig förbi en viss punkt. Sen dom som tycker AI:n ser crappy ut så är det för att dom kör med odödlighet på, skulle nog vara lite halvjobbigt att visa en video där man dör hela tiden.

Medlem

Vem fan har bärhandtaget på där fram vid det främre järnsiktet? och vad är det för kass softairgun pistol han drar ut ur byxorna...

12
Skriv svar