Helgens digitala erbjudanden vecka 40

Medlem
Helgens digitala erbjudanden vecka 40

Kan rekommendera både World of Goo för 5€ och det svenskutvecklade Penumbra Collection för 5€. Båda är riktigt bra och särskilt för det priset.

Medlem

Warlords Battlecry 3 är ett ganska annorlunda RTS för er som aldrig har prövat det. Förvisso är det gammalt som fan, så det är inget för folk som hakar upp sig på grafik.

Man har en hjälte, som man alltid kommer att starta med men som kan dö (och kan permanent dö ifall du känner för att köra lite mer riskabelt). Denna hjälte funkar som en typisk RPG karaktär, som får uppgraderings nivåer och tillhör en klass och ras. Utöver det är det ett "vanligt" RTS med typiska koncept som resurs hämtning, bas byggande och trupp produktion.

Men precis som din hjälte får välja ras, får du också välja vilket ras-lag du vill köra med. Dom olika raserna skiljer sig i allmänhet ganska stort, och i kombination med ditt hjälte val så kan man verkligen spela spelet på en mängd olika sätt.

Kampanjen är inte så mycket att hurra för, men kul kan det vara ändå! Inte så extremt bra balanserat kanske, märks framför allt i multiplayer, men det kan man ha överseende tycker jag personligen då man kan ha väldigt kul med spelet iaf, och om man känner för det så är det bara komma överens om restriktioner (typ assassin hjältar är lite OP på högre nivå).

Ojdå, det vart mycket text!

Medlem

Sugen på World of Goo fått en väldig kärlek till Indie spel, dock så vill jag helst ha spelen på Steam fråga mig inte varför, gillar bara att ha alla samlade på ett ställe.

Dock så kostar Wold of Goo 19 Euro på Steam..


signatur

AYY LMAO

Medlem

Audiosurf är ganska underhållande, en femtiolapp kan det vara värt.

Medlem

Inget ställe som säljer NFS Shift billigt? :/

Medlem

shit skulle vilja ha audiosurf, verkar vara ett riktigt soft spel, synd bara att jag inte har några pengar

Medlem

Inget helgerbjudande precis men kolla in spelbutikens Oktoberkampanj!
http://www.spelbutiken.se/catalog/minisite/oktoberkampanj#STS...

Spel som RE5 för 298kr och Bionic commando, 198kr.


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Crawller:

Bionic commando, 198kr.

Eller så är man snabb(1h45m kvar) och köper det till PS3 på Discshop för 149:-

http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=&id=71188&ref...

Gratis frakt via mecenat om du är student.


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

bajs då. well well.


signatur

Rawr

Medlem

Mount & Blade för 60 spänn. Nice

Medlem

Tex Murphy! :heart:

Inaktiv

Rekommenderar Sword of The Stars på listan, rymd strategi, jag har tröttnat på det repetetiva och lilla gameplayet men fan vad jag älskade det i typ 1 år.
http://www.fz.se/bilder/album.fz?id=1926

Left 4 Dead 14.99 euro på www.g2play.net och 29.99 euro på steam..

Medlem

Ang G2play, är dem vettiga? Var enormt sugen att köpa L4D där, men man tvekar ju lite då man inte vill exempelvis få sitt Steamacc VACbannat eller dylikt om man får en "dålig" kod som en del uppenbarligen fått. Någon med erfarenheter?


signatur

Videomupp

Medlem

Bara goda erfarenheter därifrån de senaste 2-3 månaderna. Den L4D-utgåvan är tysk och censuerad. Läs på sidan. Men funkar.

Medlem

Två Oddworld-spel som jag inte äger, för det priset? KÖPT!

1
Skriv svar