Möt fraktionerna i The Secret World

Robot
Medlem
Möt fraktionerna i The Secret World

Funcom gör bra spel men mmo i den här klassen är inte min stil.

Medlem

Finns ingen hype att bygga, funcom släpper alltid sina spel ofärdiga och buggiga.

Age of Conan är väl den värsta spelinvesteringen jag gjort hitills i mitt liv.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Äntligen! Har följt ledtrådarna och pusslen som funnits sen början, helt sjukt va intresserad och förväntansfull man kan vara över ett spel som man ännu inte fått se någonting konkret om

Medlem

Öh, det där testet på siten funkade ju bra, not.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Verkar som om det är lite svårt att göra det där testet, men det kanske är för att många försöker samtidigt. Få onlinespel har fått mig att höja ögonbrynet, men detta tycker jag verkar intressant.

Skrivet av KlosterKatten:

Finns ingen hype att bygga, funcom släpper alltid sina spel ofärdiga och buggiga.

det gör även blizzard 8 år nu och fortfarande fullt med skit i wow. Då har ju AoC blivit bättre snabbare.


signatur
Medlem

Testet funkade tillslut och det var ganska skoj. Får väl se om man kan vinna en betanyckel, men jag har ingen större tur när det gäller lottningar och sådant. :-/

Medlem

Fattas bara att dom visar upp en medlem från Illuminati nu på PAX i nån trailer, med tanke på att vi har Templar och Dragon nu

Medlem

intressant spel

lite constantine känsla övert och jag gillade den filmen skarpt

Medlem

Aha, det här verkar intressant; betyder det att de har övergett Anarchy Online för gott nu? Verkar inte hända så mycket där längre.

Medlem

Jävla "änglar och demoner" trams?

Medlem

Blev riktigt intresserad av det här. Trött på alla vanliga MMO:s Global Agenda har jag kollat länge på och nu är jag starkt intresserad av att se lite ingame play från The Secret World också!

Medlem

Wow! Ser ut som något för mig.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

I'm a Templar knight!

NIB
Medlem

Wow, jag älskar conceptet och grafiken, om dom nu bara lyckas bibehålla känslan av mystik i själva spelet. Däremot fattar jag inte varför man måste förstöra det genom att göra det till ett MMO.

Lite kul att läsa kommentarerna på olika forum, de domineras av "Failcom" och pessimism. Age of Conan förföljer dem verkligen.

Sköna influenser från svenska rollspelet Kult (och därigenom Hellraiser) och Harry Potter och Änglar och Demoner. Synd bara att inte nån svensk utvecklare tagit tillbaks licensen och fört rollspelet KULT till pc:n. I allt sitt - mycket vuxna - mörker.

Medlem

Funcom är inget bra mmorgp företag, att aoc fortfarande har avsaknad endgame content efter mer än ett år. Anarchy online hade också dåligt med endgame conent

Medlem

Dom borde ge upp efter alla flopp spel. som dessutom kostar pengar varje månad.. nejtack!

Medlem

Förstår om folk är skeptiska mot funcom efter det ganska oslipade AoC, men är man (som jag) intresserad av konspirationer och gillar konceptet med en hemlig värld, så försöker man nog se det positiva istället. Man lär ju sig av sina misstag och med lite tur gäller det även funcom. Får väl se hur spelet ser ut på den där mässan, för hur fina filmerna än är så betyder de ju inte mycket i det stora hela. Blev för övrigt hänvisad till The Dragon, vilket är lite konstigt med tanke på hur snäll jag är.

Inaktiv

Kan bli bra! Blev faktiskt lite småsugen.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av KlosterKatten:

Finns ingen hype att bygga, funcom släpper alltid sina spel ofärdiga och buggiga.

det gör även Blizzard 8 år nu och fortfarande fullt med skit i wow. Då har ju AoC blivit bättre snabbare.

Vad du tycker om blizzards spel kan vi låta vara men att påstå att deras spel är "ofärdiga och buggiga" som citatet lyder är rent förtal. Inget spel de har släppt är ens i närheten av hur buggigt och ofärdigt "genomsnittsspelet" är. Till skillnad från Funcom som utan tvekan ligger under genomsnittet när det gäller de kriterierna.

Sen om spelen Blizzard gör är bra eller ej har med smak att göra, alla har olika.

Edit: Och för att vara lite on-topic. Jag köpte Age of Conan, jag tänker utan tvekan inte röra detta spelet med tång och det får räcka för vad jag tycker om Funcom.

Medlem

Får bli hur bra som helst kommer ändå inte köpa spelet. Om man som jag blev rålurad av AoC och som kund total ignorerad och spottad i ansiktet av Funcom så är man inte mycket till människa om man stödjer det företaget någonsin igen.

Aldrig mer något från Funcom för min del iaf.

Medlem

Tycker konceptet verkar helgrymt.
Får se var det leder nånstans..

Medlem

Får man se om det är något att pröva, å sedan då om man får chansen att göra det, då jag är mer än lite skeptisk när det gäller mmo's vid det här laget.

Men jag gillar i alla fall att dom har ett mindre typiskt tema, det kan räcka rätt långt.

Medlem

Det kan bli intressant om det nu har en riktig och intressant handling. Något som får spelet att inte bara gå ut på att kötta sig fram, som alla andra mmo's. Stordiggar konceptet iaf! Och med tanke på AoC så lär det ju iaf bli jädrans snyggt

Edit: Och jag måste säga att videon var helt stört snyggt gjord. Tyckte det såg ut som en blandning av riktigt film-material och datoranimerat först. Den där bruden såg läskigt realistisk ut.

Medlem

detta spel verkar intressant,.. får se vad mer info som komma skall...

Förstår inte varför klagar så mycket på age of conan fortfarande, ingen ide att älta ngt som slutade vara aktuellt för snart ett år sedan.
visst AoC höll inte vad det lovade, MEN det var ändå ett bra spel dom släppte(i dags läge så är det ett riktigt bra spel)
sen är ju age of conan ett mmo och det finns inget mmo som släppts hittills som varit buggfritt och haft tillräckligt med innehåll från start,.. age of conan är idag ett helt annat spel än vad det var när det släpptes.
Kan tillägga att jag har spelat till och från sen start och inte haft ngra problem med AoC vare sig med buggar eller annat.
skulle WoW släppas idag som nytt utan alla förbättringar och buggfixar som gjorts sedan dess så skulle inte ngn ens bemöda sig med att pissa på spelet,
folks problem är att dom är så insnöade på WoW att dom inte längre har ngt tålamod och heller inte är mottqagliga av ngt annat än WoW
WoW-fanboys hjärta Halo-fanboys är ta mig faen lika med sant .lika enögda allihop

Medlem

Inte gjort testet än (sidan nere), men än så länge så lutar det åt att man skulle lira Templar, Rött är ju som bekant Gött och med en Brakare haglandes i näven så sitter känslan där den ska!

EDIT: Sedärja, jag blev en Templar i testet också, Blod och Stål!


signatur
Medlem

Klosterkatten jag respekterar om du inte tycker om conan. Men det är fan ett riktigt bra spel.

Medlem

ser coolt ut kanske köp =D ^^


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem
Skrivet av LeeWander:

Klosterkatten jag respekterar om du inte tycker om conan. Men det är fan ett riktigt bra spel.

Jag tyckte inte om conan som det var då, hur det är nu har ingen betydelse för mig, släpper du ett spel ska det inte ta 82 timmar att få kundsupport, och content ska inte ta slut innan du ens kommit ut i riktiga spelet.
Jag förbokade inte för en beta, utan för ett färdigt spel.

För er som tycker att Age of Conan var enda misstaget, launchen av Anarchy Online var exakt samma sak, de har fått två chanser, de får inte en till.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

123
Skriv svar