Battlefield 2-patchen är släppt

Medlem
Skrivet av VELOCIRAPTOR:

Vilket program använder man för att öppna 1.50?

Windows? Det är ju en .exe-fil så det är bara att dubbelklicka på den. Vet inte om det beror på att jag kör vista men det tog ca 20 min för skiten att starta efter att jag dubbelklickat på filen hehe.

Medlem

Hade samma problem, tog ett jäkla tag att starta både 1.41 & 1.50.


signatur

living let die

Medlem

Hade också svårt att se förbättring... bara nytt content :/

Inaktiv
Skrivet av Puddy:

Hade också svårt att se förbättring... bara nytt content :/

Mm, men widescreen-stödet var najs iaf.:up:

Medlem

Lite småproblem med att skott inte registreras, men det kan jag leva med. Fler kartor och fler vapen tackar jag inte nej till så för mig var det en lyckad patch. Fick två awards igår också så jag är glad.

Medlem
Medlem

Bra speed fick man. 40mb/s till servern. Dock bara 2.1mb/s hem till datorn

Medlem

Jag hade alla utom ett par unlocks i spelet för något halvår sedan. Sen en vacker dag var ranken och alla unlocks borta. Det kändes iaf inte värt att fortsätta lira efter det.

Inaktiv

Finns mer att uppnå i spelet än att få alla unlocks skulle alla sluta efter att man fått allt sånt, så skulle de inte vara många som spelade idag ^^ själv kör jag alltid utan unlocks! mer å bita i på de sättet

Medlem
Skrivet av Byxror:

skulle alla sluta efter att man fått allt sånt, så skulle de inte vara många som spelade idag ^^ P

Jag slutade inte för att jag fått "allt sånt" utan därför att mitt konto utan anledning blev tömt, rank + unlocks.

Skulle alla få sina konton raderade så skulle nog inte många spela idag nej ^^

Medlem

Äntligen säger jag bara!

Medlem

Så gööööööött! Även att jag är ett drygt dygn sen

Jag fick å andra sidan tanka i ca. 1,3 Mbit/s


signatur

I've been everywhere on Earth, even at the end of Excel

Inaktiv
Skrivet av aesdana:
Skrivet av Byxror:

skulle alla sluta efter att man fått allt sånt, så skulle de inte vara många som spelade idag ^^ P

Jag slutade inte för att jag fått "allt sånt" utan därför att mitt konto utan anledning blev tömt, rank + unlocks.

Skulle alla få sina konton raderade så skulle nog inte många spela idag nej ^^

Vet hur de är när man får sitt konto nollat... har hänt mig också! Var uppe i 118 000 , kändes fördjävligt rent ut sagt ... vissa vill bara sabba för andra :evil:

För övrigt verkar nya patchen helt ok tycker jag! Hitboxen blir nog aldrig riktigt bra , men va fan , den har ju nästan blivit en gemensam nämnare för alla BF spel

Medlem

11 MEGABYTE I SEKUNDEN JAG TACKAR GUDARNA (FZ)! (och bbb)

Medlem

Då var den hemma på hårddisken. Full rulle via torrenten.

Medlem

Tråden rensad på vissa onödiga inlägg


signatur

Videomupp

Medlem

Hur kan ni komma upp 11 MEGABYTE i SEK! Jag som bara kommer upp i ynka 100kb/sec =( Som max 104kb/sec, sen går den bara ner till 100 igen =( Fem timmar beräknas det ta....Känns som det kanske var en aning fler som laddade ner när ni laddade ner... Synd att jag inte tog å laddade ner det första jag gjorde när jag såg nyheten...

Medlem

Vart är alla bf2 servrar idag?
Hittar ingen, har testat allt :/

Medlem

närj ag förösker installera den direkt efter att jag grävt fram mina b2 skivor från garderoben och installerat det på en dator som aldrig kört BF2 innan så säger den att " du har redan installerat en nyare version" och jag bara näe min version är 1.1 någonting inte 1.5 what gives?


signatur

P.L.U.R

Medlem

Fyfan va grymt tankar imorrn och testar ^^

Medlem
123
Skriv svar