Ny Fight Night 4-demo släppt

Robot
Medlem
Ny Fight Night 4-demo släppt

Typiskt EA, men skit spel ändå så who cares...? Eller det är bra gjort tekniskt, men själva sporten har blivit gammal och trist!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Typiskt EA, men skit spel ändå så who cares...? Eller det är bra gjort tekniskt, men själva sporten har blivit gammal och trist!

Ursäkta men jag förstår inte vart aggressiviteten kommer ifrån?

En efterfrågad funktion släpps gratis för alla som köpt spelet, samt ett nytt demo för att dels demonstrera detta, samt att man får spela med de två giganterna Ali och Tyson. MS har tillfälligt knipit det för Guldmedlemmar (som verkligen behöver mer exklusiva saker för att motivera sin betalning) men det kommer säkerligen, precis som tidigare demos, finnas tillgängligt för alla lite senare.

Vad finns det att gnälla på? Oh right... Glömde att man kan gnälla på allt, oavsett om det är bra eller dåligt. Gick inte ut trollskolan.


signatur

- r4z0r -

Medlem

inget köp då till ps3 för min del då.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

inget köp då till ps3 för min del då.

För att de inte släpper ett uppdaterat demo?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av SWEBarb:

inget köp då till ps3 för min del då.

För att de inte släpper ett uppdaterat demo?

Nej för att om dom släpper exklusivt material till 360 på demot så lär dom göra det på hela med vilket bör mana kunder som tycker om konsumentmakt bör bojkotta det. Det gör så att både EA och Sony förlorar på det eftersom att EA och sony drar in mindre pengar och förhoppningsvis märker att den att denna typ av exkluvisitet inte uppskattas av kunden...

Medlem

det jag hatar med detta lir är att cpu gubbarna får in instat flasdh KO´s hela jävla tiden å blockar 99% av allt man gör när man kommer upp imot toppen av rankingen.
jävligt irriterande

Medlem

finns inget exlusivt matrial på 360 på fight night 4. dom menar att nya demot är 360 exlusivt... spelen är lika på ps3 å 360.

Medlem
Skrivet av r4z0r:

Ursäkta men jag förstår inte vart aggressiviteten kommer ifrån?

Ursäkta men jag förstår inte varför du tror att jag var aggressiv??

Jag sade bara vad jag tyckte, det är isåfall din uppfattning. Jag tycker det är dåligt för det första att det inte följde med redan för början, och att det är bara för guldmedlemmar. Visst kanske ska dom som betalar ha mer, men jag tycker inte att det ska kosta vara guldmedlem för det första? Bara kolla hur gratis och bra det är på ps3:an. Har slutat köpa spel till 360:n bara för det saken skull, speciellt spel som jag tänkt lira online då det är gratis att lira på ps3:an. Jag tycker att om man betalar för ett spel, så ska man inte behöva betala en gång till för att få utnyttja den på nätet?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Lirade första demot, blev imponerad och gick ner o köpte det direkt. Nu ligger spelet i högen och samlar damm. Tänker inte lira ett spel som dom totalt struntat i att förbättra efter det släppts.

Att dom har tagit 2 månader på sig att släppa en patch med nya kontroll-funktioner är enligt mig inget att hurra över. Finns en hel hög med andra saker som borde ha prioriterats.

Umi
Medlem

Var jäkligt taggad på FNR 4 fast tappade suget direkt med det nya fightingsystemet , och nu 2 månader senare när ingen bryr sig vill dem "fixa" det , nej gott folk köp UFC istället

1
Skriv svar