Fotat - GTA: Chinatown Wars

Robot
Medlem
Fotat - GTA: Chinatown Wars

detta ser så snyggt ut!

känns som en blandning av gta1&2 stilen.

Körde detta på ds, och tyckte inte att nintendo gjorde spelet rättvist, men nu kommer spelets fulla potential fram!


signatur

Everyday I worry all day

Inaktiv
Skrivet av Angelino:

detta ser så snyggt ut!

känns som en blandning av gta1&2 stilen.

Körde detta på ds, och tyckte inte att nintendo gjorde spelet rättvist, men nu kommer spelets fulla potential fram!

Vad saknar du?

Själv körde jag igenom detta på DSi för någon månad sedan, tyckte spelet var riktigt bra personligen. Ska bli intressant att se hur detta fungerar på PSP iaf.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Håller med anders, har själv spelet till min DSi och det är grymt! Allt från att tjuvkoppla bilar, göra egna cocktails, plantera bomber osv osv med stylusen förhöjer spelkänslan totalt.

Medlem
Skrivet av DirtyAnders:
Skrivet av Angelino:

detta ser så snyggt ut!

känns som en blandning av gta1&2 stilen.

Körde detta på ds, och tyckte inte att nintendo gjorde spelet rättvist, men nu kommer spelets fulla potential fram!

Vad saknar du?

Själv körde jag igenom detta på DSi för någon månad sedan, tyckte spelet var riktigt bra personligen. Ska bli intressant att se hur detta fungerar på PSP iaf.

i ärlighetens namn saknar jag en sak, bättre grafik.

Visst, bra grafik är inte = ett bra spel, men för mig personligen så är det en väsentlig del i spelupplevelsen.
Tycker även att alla "touch" funktioner i spelet är krystat och tråkigt, och att det blir skönt att slippa pilla på skärmen på psp, men det där är oxo en smaksak.


signatur

Everyday I worry all day

Inaktiv
Skrivet av Angelino:
Skrivet av DirtyAnders:
Skrivet av Angelino:

detta ser så snyggt ut!

känns som en blandning av gta1&2 stilen.

Körde detta på ds, och tyckte inte att nintendo gjorde spelet rättvist, men nu kommer spelets fulla potential fram!

Vad saknar du?

Själv körde jag igenom detta på DSi för någon månad sedan, tyckte spelet var riktigt bra personligen. Ska bli intressant att se hur detta fungerar på PSP iaf.

i ärlighetens namn saknar jag en sak, bättre grafik.

Visst, bra grafik är inte = ett bra spel, men för mig personligen så är det en väsentlig del i spelupplevelsen.
Tycker även att alla "touch" funktioner i spelet är krystat och tråkigt, och att det blir skönt att slippa pilla på skärmen på psp, men det där är oxo en smaksak.

Touchfunktionerna var ju vad som gjorde Chinatown Wars till ett så pass trevligt spel som det faktiskt är, och sen att man har gjort någon slags GTA1+2 blandning med funktioner från GTA4. Hoppas det släpps ett demo till PSP-utgåvan iallafall, köp blir det dessvärre inte denna gång.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Förväntade mig mer rent grafiskt.

Medlem

Ser mycket bättre ut än skräpet till DS


signatur

Game long and prosper

Medlem

Instant buy! Love my PSP!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar