Spana in trailern på WoW: Cataclysm

Medlem

Vattnet ser snyggare gjort ut.

Medlem

Jaha.. vilken lore har de nu förstört då? Det blir ju alltid en massa tjafs då det verkar obegripligt att förstå att den kan utvecklas med tiden...

Nåja. Ser mycket trevligt ut, om de inte gör ett hafsjobb.

Inaktiv

world of Lolcraft.

Inaktiv

Verkar bli en riktigt nice expansion, förutom att horde skulle fått worgen istället för goblins :).

Medlem

WOOH Deathwing är på andra plats efter Artas av min favvisar av karaktärer..
Var skeptisk som fan till denna i början men nu när jag vet att det är deathwing WOOH.. sömnlösa nätter kommer igen.

Inaktiv

nu blir jag jävligt frustrerad, har lagt ner WoW ett bra tag nu å så kommer dem och gör det ändå än gnutta intressant igen, goblins känns jävligt töntigt men worgen känns väldigt intressant också så gillar jag att dem gjort världen mörkare än den tidigare solskens glada fjärillsvärlden som heter Azeroth. Tyvär så är det här något jag kommer bli tvungen att testa, känner sig nästan som blizzards egen lilla pundare som vid synen av en ny drog inte kan hålla sig i schakt

Inaktiv

Jag tycker klasserna verkar häftiga och att man typ ska kunna vara tauren paladin gör ju inte saken sämre, dock tycker jag att det är lite synd att dom ska göra om nästan allt för t.ex. ska de ju tydligen klyva hela the barrens och alla som spelat enda sen wow kom ut kanske en del slutar spela för att allt förändras. Sen att dom öppnar The Graymane Wall och Grim Batol gör ju inte saken sämre heller

Medlem

Ser otroligt dumt och hemskt ut.

Medlem

slutade spela när 3.0 kom och vi plocka swp utan problem. Har dom börjat panta på heltid? Alltså inget nytt? Nu får dom skärpa sig. zzz

Medlem

Jag tycker att det låter inressant och roligt och blir inte överaskad alls om jag börjar spela igen.

Medlem

Skoj att de öppnar upp guineas, jag kommer ihåg att jag alltid gillade att försöka utforska i wow osv. Men hur blir det med Hyjal nu då? Flying mounts borde ju göra det busenkelt att komma in där, inte för att det finns så mycket där men ändå.


signatur

- (y) tack för ditt stöd!

Medlem

Fan vad häftigt, trodde inte jag skulle kunna känna mig intresserad av WoW igen tills jag såg den här trailern. Kommer inte börja spela ändå men jävligt intresserad

Medlem

Detta är wows dödsstöt. Ifall spelar antalet stiger med denna expansionen så är något väldigt fel.

Medlem

Klockrent! Dåligt jävla psyched man är nu...

Medlem

jag har spelet wow tillochfrån sedan closed beta och så här hypad har jag inte vart sedan dom släppte retail. TBC var ett fiasko i mina ögon och wotlk är bättre men inte lika bra som vanilla.

Men Deathwing, Grim Batol, Gillneas och kanske Queen Azshara med lite tur så är detta guld för lite mera lore.

Cataclysm kan bli den bästa expansionen om resten blir lika lovande. bara att invänta betan

Medlem
Skrivet av Alex1987swe:

Tyvär så är det här något jag kommer bli tvungen att testa

Tvungen? Det är väl ingen som håller en pistol mot ditt huvud och tvingar dig.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Denna expansion hade varit ett ganska bra aprilskämt.

Inaktiv

Jag fattar inte hur folk kan vara glada över att de lägger dit nya exp packs hela tiden. De har redan förstört detta spelet för mycket genom att göra det casual så vem som helst kan hoppa in och få de bästa sakerna. Och nu ändrar de hela världen och flying mounts kom igen de tar ju bort den gamla goda känslan. Prisa vare de gamla goda tiderna då man faktiskt var tvungen att ha lite skill och inte kunna ligga i sängen och raida på samma gång för så det är nu.

Medlem
Skrivet av klogg:

Ser ut att bli den absolut bästa expansionen hittills, den kan också bli den som äntligen får mig att sluta. Äntligen kommer deathwing tillbaka och han kommer bli episk, förstår inte varför ni säger att bliizzard förstör lore.. Har ni ens någon koll på lore eller litar blint ni på andra-hands information?

Om du har varit med i svängarna sen Warcraft började så kan du förstå att de förstört loren. Warcraft å Warcraft 2 va helt underbart, å hade grym historia... Sen kom Warcraft 3... Det va ju Starcraft historian i Warcraft format, där de även började pilla å ändra på saker och dra väldiga "long-shots" om vad som hänt innan. Sen kom World of Warcraft.... Ny lore, kan man väl säga. Eller böjd för att passa in i deras ram för spelet. Sen warcraft 3 har historien blivit väldigt bajsig för att uttrycka det milt sagt. Men bara för att loren suger, behöver det inte vara ett dåligt spel, så missförstå mig gärna rätt här. Tycker bara personligen loren pajade vid Warcraft 3. Somsagt - Starcraft historien i ny kostym. =(

Medlem
Skrivet av Natrium:

vem vill köra en DM heroic !

Jag är på! höhö

Visst "våldtar" dem loren, men det hindrar det väl inte från att bli en bra expansion?

Vet att på RP-servarna kommer det bli invasioner av varulvar och skit, speciellt varulvs-DK's (Om det nu kommer att gå).

haha, ser fram emot detta.
Men tror det är dags för mig att emigrera över till någon pvp-server eller liknande. =P

Medlem

WOOHOO... nu har jag slösat 4.41 minuter i mitt liv på skit

Medlem

Dags att mjölka kon igen, låt skiten dö ut och ge oss Diablo 3 istället.
Ser dock coolt ut men detta skulle varit andra expantionen istället.

Medlem
Skrivet av Pooslice:
Skrivet av klogg:

Ser ut att bli den absolut bästa expansionen hittills, den kan också bli den som äntligen får mig att sluta. Äntligen kommer deathwing tillbaka och han kommer bli episk, förstår inte varför ni säger att bliizzard förstör lore.. Har ni ens någon koll på lore eller litar blint ni på andra-hands information?

Om du har varit med i svängarna sen Warcraft började så kan du förstå att de förstört loren. Warcraft å Warcraft 2 va helt underbart, å hade grym historia... Sen kom Warcraft 3... Det va ju Starcraft historian i Warcraft format, där de även började pilla å ändra på saker och dra väldiga "long-shots" om vad som hänt innan. Sen kom World of Warcraft.... Ny lore, kan man väl säga. Eller böjd för att passa in i deras ram för spelet. Sen warcraft 3 har historien blivit väldigt bajsig för att uttrycka det milt sagt. Men bara för att loren suger, behöver det inte vara ett dåligt spel, så missförstå mig gärna rätt här. Tycker bara personligen loren pajade vid Warcraft 3. Somsagt - Starcraft historien i ny kostym. =(

Håller med, Warcraft dog iom 3:an...


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Testpilot

Ser kul ut , skönt att de fixar till den gamla världen lite , gör att levlandet av karaktärer blir roligare och 0-60 inte är lika dött som det är numera.
Allt annat de lagt till är ju bonus
Troll Druid , Tauren Priest el Paladin samt Goblins verkar intressant att pumpa upp en gubbe som.

Medlem

Shit asså, de skapar motorvägar av lava genom azeroth, fy fan vad epicx. -_-


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av Red_warning:

ser riktigt schysst ut, grafiken får sig ännu ett ansiktslyft ser det ut som!

Ja, nu ser den bara ut att vara 7 år gammal istället för 8, heeelt otroligt!

Medlem
Medlem

Va fan, spårar ju totalt nu. Blir inte så sugen på att dra igång igen i alla fall

Inaktiv

Hade det här varit den enda expansionen så hade jag gillat den. Både Dranai(hur det nu stavas) och blood elves kändes inte direkt som ett lyft när det gäller raser men nu så äntligen kommer goblins dock två år för sent. Tycker även synd om stackars Onyxia som blir uppgraderad för att bli lika lätt igen då ribban höjs till 85. Jag bojkottade WoW 2007 då jag hade kommit till level 70 och så var det dags för en ny expansion. Ge det typ 2 år till så kommer folk typ va lika intresserade som att man får ett brev på posten om att EverQuest släpper sin 1000:e expansion. Carefactor?

Inaktiv

Men snälla satsa på diablo3 fittzard

123
Skriv svar