Diablo III först 2011?

Medlem

De bör lägga ner det istället. Wow med isometrisk vy! Ha! Men visst kommer man spela det endå :D.

Inaktiv

var väll ganska väntat...

Medlem

jag säger 2012 ärligt.

Medlem

Kan de inte bara släppa det nu och sedan patcha det fram till 2011 i stället?

Eh.... och sedan fortsätta patcha det....

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Hehe Tålamod...

Medlem

Den som trode på 2010 har ju ingen koll över hur blizzard jobbar.

Inaktiv

NEIN NEIN NEIN NEIN

Medlem

Seriöst, vad i hela friden. Jag har haft diablo 3 förhandsbokat i iaf ett halvår nu. Och nu ska jag få vänta längre än jag trott......

Medlem

Nej..nej..NEEJ

Medlem

Det vore inte omöjligt med ett släpp 2011, men min teori om att klassernas avslöjande är direkt proportionellt med den totala utvecklingen av D3, säger att det blir 2010... dock troligtvis någonstans runt oktober-november. Den som lever får väl se.

Inaktiv

Tvivlar på att det kommer 2010, är ju Blizzard det handlar om. Och om de säger att det kommer 2011 - kommer det nog ut 2012.

Medlem

Var väntat. =P

signatur

Jaha.

Inaktiv

Spelvärlden märker finanskrisen först ett år senare är inget onormalt, företag skär ner på personal och blizzard låter säkert huvuddelen av styrkan sitta på ett släpp i taget. Först 2011 och frammåt kommer den normala utsläppstakten igen

Medlem

haha in your face, attentionwhore som försökte få oss alla att tro att de skulle komma ut 09/09/09. var så uppenbart att det var påhitt alltihop...

vet inte hur många av er här på fz som såg den fake grejen dock

Medlem

Blizzard fortfarande lika kassa att annonsera ut sina spel lite VÄL för långt före release? Jag personligen hatar det, bygger upp en hype ganska tidigt, sedan kommer inte spelet, hypen totalt stendör och man tappar så got som allt intresse efter ett tag.

Redan hänt för SC2 för mig.

Medlem

För helvette... Som sagt, lägg ner WoW och börja jobba mer på Diablo 3, tack.

Medlem
Skrivet av Ajax:

NEIN NEIN NEIN NEIN

"oh yes yes yes yes"

signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Suck! Hade ju sett fram mot det under nästa år. Skulle gladligen ägga ner mitt Wow-spelande för D3. Personligen har jag lite svårt att se vad som tar mer än ett år att färdigställa då de filmer som släppts har varit bra gameplay-mässigt. Visst, quests, balanceringar etc. tar ju tid.. men mer än ett år till!

Inaktiv

Får spela D2 med nya patchen sålänge (när nu den släpps...)

Medlem
Skrivet av Myllerman:

Får spela D2 med nya patchen sålänge (när nu den släpps...)

Annars funkar 1.12 fint fortfarande. Vi är många som lirar i väntan:)

signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Orka göra spelet officiellt 3+ år innan release. -_- Det måste släppas 2010... :/

Inte alls oväntat, men jäklar, det är LÅNGT till släpp. Känns redan som mer än ett år sedan de visade det första gången.

Medlem
Skrivet av rtew:

Take it easy folks. Antar att det finns mer folk än mig som har hård väntat på D3 i 7-8 år. Ett år hit eller dit. Bara att vända ryggen mot wow och inte titta tillbaka. Vi ska vara glada att vi har fått den info om D3 vi fått. Och att det kommer att kommma en vacker dag. Eller helst en kall och grå höst/vinter dag då det är äkta diablo 2 väder att spela med Så lär bli mysigare att installera och spela Diablo III i.

wtf, vi vill inte veta om du "har hård" när du väntar på D3!

Medlem

Jag har sagt tidigast 2012 hela tiden

Sa hela tiden 2010 för Starcraft 2. Tror jag kan spå framtiden för Blizzard-spel, låter som enda logiska förklaringen. Vi ska se .... hrmmm Starcraft 2 slår försäljningsrekord för PC-marknaded vid release som sedan Diablo 3 krossar 2 år senare vid sin release

Medlem

haha, vem hade trott något annat?

Medlem

är väl bättre om det släpps 2011 eller? betyder ju bara att de kommer vara 1 år mer utvecklat ser jag bara som positivt

Ero
Medlem

Vad griniga ni är! SC2 kommer överraska oss alla när det kommer lagom till julen 2009! Sen kommer Dibban 3 2010!

signatur

Varit medlem längre än dig.

Medlem
Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av magma:

De får ta den tid de behöver. Bara de inte ljuger å hittar på. Jag själv kan inte programmera spel å dylikt. Men ja har hört att det är ett heltidsjobb som är krävande på många sätt. Även de som jobbar där kan sin sak. Hellre 2011 och vi får ett bra och genomarbetat spel än 2010 ett dåligt spel och ogenomarbetat.

Spelet är säkert "bra" redan nästa år. Men blizzard är ju perfektionister, och de har råd att utveckla spelen länge

Antagligen :). Blizzard söker dessutom fortfarande personal : http://www.blizzard.com/us/jobopp/

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |

Medlem

Skit i Starcraft 2, vill ha Diablo 3 och Cataclysm nästa år! SC2 kan fara in i helvetet

signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Skit i Starcraft 2, vill ha Diablo 3 och Cataclysm nästa år! SC2 kan fara in i helvetet

"You want a piece of me, boy?"

123
Skriv svar