Robot
Medlem
Blur filmat

Ser mycket mycket trevligt ut. Kommer bli ett säkert köp så fort man sett lite mer av det


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem

Powerups? Nej tack.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Njae, inte för mig tack, gillar inte att bilar sprider omkring sig lightningbolts eller powerups. Heter spelet BLUR eller Bleeer, som de sa i filmen?

Medlem

såg roligt ut

Medlem

Såg intressant ut. Värt att hålla ett öga på.

Medlem

Hmmm, är skeptisk. Jag tror att spelet kommer att få det lite tufft i konkurrens med t ex NFS: Shift, Forza 3 och Dirt 2 som släpps under hösten. Nu verkar i och för sig Blur vara i en lite egen genre, så vi får väl se.

Medlem

Killen i början sa det bäst:
"This is where we're developing blä"


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Ser inte intressant ut,Hade hellre sett ett nytt PGR.
Power ups, nitroboost,HAH trodde sådant var ute.

Medlem

Powerups ? Konstigt... Har aldrig sett några powerups när jag är ute och kör på vägarna. Kanske andra som tar dom först, för ibland blir man omkörd på motorvägen av någon bil som håller minst 200 km/h. =P

Medlem

Ett kaosartat bilspel med snabb action och hysteriska stunder. För mig låter det faktiskt rätt kul. Ett aggressivare och snabbare mario kart kanske.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem
Skrivet av DjStef:

Powerups ? Konstigt... Har aldrig sett några powerups när jag är ute och kör på vägarna. Kanske andra som tar dom först, för ibland blir man omkörd på motorvägen av någon bil som håller minst 200 km/h. =P

De förklarar en del. :] haha


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Man måste bara älska Brittiskan "Blär" ^^

Medlem

När ska dom lära sig, i bilspel behövs VAPEN...
Någon som vet om det finns någon "ny" interstate 76 liknade bilspel, har bara bra minnen av det spelet.


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem
Skrivet av Baxalasse:

När ska dom lära sig, i bilspel behövs VAPEN...
Någon som vet om det finns någon "ny" interstate 76 liknade bilspel, har bara bra minnen av det spelet.

Njaa, tror inte att det kommit ett bra bilspel med vapen sen Interstate 76... Twisted Metal-spelen till Playstation 1 och 2 var rätt bra. Det nyaste jag kan komma att tänka på är väl Full Auto, men det är rätt mökigt.

Medlem
Skrivet av Stinto:
Skrivet av Baxalasse:

När ska dom lära sig, i bilspel behövs VAPEN...
Någon som vet om det finns någon "ny" interstate 76 liknade bilspel, har bara bra minnen av det spelet.

Njaa, tror inte att det kommit ett bra bilspel med vapen sen Interstate 76... Twisted Metal-spelen till Playstation 1 och 2 var rätt bra. Det nyaste jag kan komma att tänka på är väl Full Auto, men det är rätt mökigt.

Jo men på något sätt kändes dom så "arkadia".


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

1
Skriv svar