Inaktiv
Borderlands

Tjena alla Ps3 spelare
Nu i oktober så kommer borderlands o jag tänkte fråga om det är fler som tänker köpa detta spel.

Helst vill lira med folk som har headset för det är jävlit tråkigt o sitta lira med tre personer som inte säger nåt xD

offtopic detta gäller förstås också om brutal legend jag söker några att ha heavy metal krig med


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Jag känner mig riktigt sugen på båda spelen. kommer med ganska stor säkerhet förbeställa Brutal men Borderlands vet jag inte riktigt hur jag gör med.


signatur

Rawr

Inaktiv
Skrivet av Crawller:

Jag känner mig riktigt sugen på båda spelen. kommer med ganska stor säkerhet förbeställa Brutal men Borderlands vet jag inte riktigt hur jag gör med.

Brutal legend är såklart ett köpt, o sen tycker jag att boderlands borde man köpa det är ju en blandning av L4D,Fallout,cod4 o wow m.m enligt vad skaparen säger så är det dom spelen de har fått en del inspration, jag gillar det med att det har gjort en AI som gör vapen.

Btw har du headset?


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

ofc. Använder det oficiella sony headsetet


signatur

Rawr

Inaktiv
Skrivet av Crawller:

ofc. Använder det oficiella sony headsetet

nice det har jag med, fast jag tycker fortfarande att ps3 headset är för stark för det hörs som alla sitter i en stor herrgård när man pratar xD haha


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

jag är nog på, har headset och spelar frekvent på ps3:an. Så om vi blir fyra stycken så e jag på att spela co-op genom spelet.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av redmac:

jag är nog på, har headset och spelar frekvent på ps3:an. Så om vi blir fyra stycken så e jag på att spela co-op genom spelet.

Vad bra, vad är ditt psn konto?

btw visst man kan ha duelering mellan varven men inget sånt att hela tiden att ni vill duelera för det pallar man inte,om det finns team dmg så inget Tk tack^^


signatur

Psn name:Demodemo222

1
Skriv svar