PSP spel på PS3?

Inaktiv
PSP spel på PS3?

Jag har sökt o sökt i flera minuter men inte hittat nåt om detta på forumet och inte heller nå vidare info på PS network sidan.

Finns det nån möjlighet att spela PSP spel på PS3, typ att de finns att ladda ner via PSN?

Har inte fått hem min PS3 än men tänkte iaf ta reda på så mycke som möjligt redan innan.

Tack på förhand.

Inaktiv

har oxå undrat detta, du menar spel och demon man får hem från psn .. jag är väldigt osäker på att de går tyvärr

tror ps3an börjar söka efter pspn så fort du vill börja installera den demo du laddade ner ..

Inaktiv

NJao.. jag menar spel som hör till PSP.. dom skulle ju släppa PSone eller PS2 spel på PSN så tänkte PSP spel kanske finns också..

Medlem

PSP spel går inte att spela på PS3, där i mot finns det spel på playstation store som går att ladda/köpa som går att spela på både PS3 och PSP, så som Theme Hostpital

Medlem
Skrivet av Tryptofan:

NJao.. jag menar spel som hör till PSP.. dom skulle ju släppa PSone eller PS2 spel på PSN så tänkte PSP spel kanske finns också..

Det finns PSP-spel på PSN, men dessa kan du bara spela på en PSP. Utbudet är väldigt litet och ganska dyrt dock. Har för mig att jag såg Wipeout Pure för 199kr. Det är ungefär vad det kostar i butik nu.

1
Skriv svar