Inaktiv
tabula rasa

Lite feedback på spelet tack.
Själv har jag bara spelat wow och ff xi i mmorpg-väg. Hur är spelet jämfört med dem spelen? Är det som wow, enkelt o levla själv eller som ff xi, att man måste köra i en grupp hela tiden. Vad är maxlevel? Finns det något motsvarande wow's instancer?

Berätta lite om spelet helt enkelt, behöver inte bara vara svar på mina frågor.

Tack!

Oskar

Medlem

Jag var bara med i betan av TR. Kan säga utifrån det att det har allt sina likheter med WoW på många punkter. Förutom polering och kvalité, skulle väl vara det största. Det är ett kul spel men det svalnar på tok för fort för ett mmo.
En sak som skulle satt isär spelet ifrån alla andra i genren var lite det här med stridssystemet. Få in en starkare portion av shooters och mer aktivitet, men ganska snart när man kommit in i hur det fungerar så är det inte alls särskilt nytt. Blandningen om något kan säkert avskräcka de båda grupper istället för locka, möjligen.

Suktar du brutalt efter ett mmo som inte är stereotypisk fantasy och vill spela igår, så finns nog Tabula Rasa för dig. Med lite rl-polare kan dessutom det mesta blir än lite roligare.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

trial finns här:
http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=28330

klicka dig fram ta den danska sidan o svara 1.1.1 på frågorna, testade igår o fick ett mail från någon dansk efter en timme en trial key som funkar i tre dagar

var med i betan lite men fastnade inte men tänkte testa det igen nu när man ändå är ledig under julen, sci fi är ändå alltid lite kul

1
Skriv svar