Hur skulle du reagera?

Medlem
Hur skulle du reagera?

På grund av nyligen hörda kommenterar på jobbet funderar jag hur folk tänker. Ni som inte har körkort behöver ju inte svara "Annat: har inte körkort" eller liknande.

Medlem

Menar du att man fick utbildningen trotts att man redan hade körtkort? Jag hade nog tagit lite illa vid mig faktiskt. Men det beror nog lite på hur det hur presenten presenterades och i vilket syfte.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Skulle rejsa på utbildningen, om man nu inte har nån nytta av det så varför inte göra nåt kul av det?


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Beror faktiskt på vem som ger den; faktum är att halkbaneutbildning är fan en perfekt present ju mer jag tänker på det.. då menar jag i underhållningssyfte (ingen baktanke dvs) ^^

Medlem

exakt, ligger det ingen elak baktanke eller åsikt bakom så varför inte?
Halkbanan var ju the shit, riktigt rolig, skulle gärna köra lite där igen


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Har ingen betydelse tycker jag om man tar illa vid sig, är man en livsfarlig bilförare och inte kan läsa väglag och inte förstår faran med det, så förtjänar man fan en hel dag på halkbanan.

Man blir fan nästan rädd när man ser hur vissa kör under vissa väder.

evh
Medlem

Halkbana är ju skoj. Hade gärna dragit dit igen och lekt räserförare.


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

Medlem

Jag skulle tycka att det var en jättebra grej, ju mer erfarenhet man får desto bättre.
Dessutom å är det askul att sladda runt

Medlem

Glida runt på halkbana är riktigt kul
Testade det iår för första gången


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Avstängd

Jag skulle tacka och ta emot, oavsett vad. Halkbanan ägde och jag skulle gärna göra om det. Dessutom vet jag (precis som alla andra?) att jag är en bra bilförare. ^^

Medlem

Haha klart att man blir glad:)


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

guld hade jag tänkt , du ska ju faktiskt köra halkbanan med jämna mellanrum fråga vilken expert som helst.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Köra på is/halkbana är ju kul =D


signatur

R.I.P The_maxx

Vila i frid

Halkbanan var lätt den roligaste delen av att skaffa körkort. Jag vill gärna göra det igen!


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Jag hade blivit glad! Halkbanan var ju helt klockren.

Nu under dessa hala tider hände det ibland att jag körde till en polares gård där vi sladdar runder på någon av deras åkrar och bilen var relativt gammal så man behövde inte vara så rädd om det nu skulle hända något (vilket det inte gjorde)

Tyvärr är den bilen nu såld och just nu lånar jag antingen min brors eller min pappas bil. Så det blir inte så mycket sladdande nu för tiden

1
Skriv svar