Medlem
K: Xbox 360...

Önskar köpa ett 360 premium... bor i Kristianstad så helst inget som är för långt iväg!


signatur

Friends help you move, best friends help you move bodies!

W2k
Medlem

Digitalboxen i Kristianstad tycks ha dem. LÄNK

Här får du ju tydligen inte napp, så en butik kanske är det enklaste...?


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Inaktiv

om du ska köpa ett 360 så köp de på www.ghdata.se de kostar 3,390:-

Medlem
Skrivet av hulegan:

om du ska köpa ett 360 så köp de på www.ghdata.se de kostar 3,390:-

Eh då kan han ju likaväl beställa en ifrån en av de största butikerna på webben nämligen webhallen.se för 3 199:- och 3 278:- inklusive frakt.

Bästa är nog att gå in på blocket och där hittar du ju premium versionen med massa tillbehör +spel för varierande priser begagnat. Fick själv min maskin i byte imot en PS2a med lite spel. Och då är min maskin bara 1 månad gammal med kvitto +garanti ifrån onoff i min hemstad :P. Så kika på blockets annonser är mitt tips, finns alltid folk som vill bli av med sina konsoler.


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Medlem
Skrivet av [NiS:

StarCroW"]

Skrivet av hulegan:

om du ska köpa ett 360 så köp de på www.ghdata.se de kostar 3,390:-

Eh då kan han ju likaväl beställa en ifrån en av de största butikerna på webben nämligen webhallen.se för 3 199:- och 3 278:- inklusive frakt.

Bästa är nog att gå in på blocket och där hittar du ju premium versionen med massa tillbehör +spel för varierande priser begagnat. Fick själv min maskin i byte imot en PS2a med lite spel. Och då är min maskin bara 1 månad gammal med kvitto +garanti ifrån onoff i min hemstad :P. Så kika på blockets annonser är mitt tips, finns alltid folk som vill bli av med sina konsoler.

Du måste nog ha haft en väldans tur om du fick ditt ps2 bytt mot ett xbox 360 .. för dom flessta som sälger på blocket är ju nötter för dom vill ju sälga sitt för en 500-1000 kr billigare en när dom köpte det .. och då har dom ju såklart köpt det direkt när det kommer ut så dom flessta kostar runt 3-4 tusen på blocket också .. så det bästa är nog att köpa ett helt nytt i butik

EDIT: Märkte nu att det här var en väldigt gammal tråd .. ni får ursäkta mig

1
Skriv svar