Någon som fått update?

Medlem
Någon som fått update?

Jag fick precis en update på 500mb som jag behöver tanka ner, men min kompis fick det inte när han startade sitt. Är det mitt som buggat eller hans?


signatur

En styck signatur.

Medlem

jag har då inte fått någon update iaf

Medlem

Kanske var så att din klient var buggad? Fick en uppdatering efter jag repairat min klient iallafall. :b

Medlem

hur repairar man clienten?

Medlem

Min klient vill uppdatera varje gång jag startar spelet, typ 700mb varje gång... Men aja, har en fri HDD och laddar ner i 8-10mb/s så stör inte mig.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Jag fick en stor uppdatering precis efter jag installerat spelet och startade det för första gången. Jag registrerade mig innan jag startade upp spelet.

Gen
Medlem

Karbon, när du startar spelet och updatern drar igång så finns en "Settings" knapp, där ska du kunna hitta en Repair/Verify knapp.

Tysonayt, om ditt AoC tankar en 700MB patch varje gång du ska spela så är din klient antagligen trasig och måste installeras om.

Medlem
Skrivet av Gen:

Karbon, när du startar spelet och updatern drar igång så finns en "Settings" knapp, där ska du kunna hitta en Repair/Verify knapp.

Tysonayt, om ditt AoC tankar en 700MB patch varje gång du ska spela så är din klient antagligen trasig och måste installeras om.

Kan den ha varit, har dock formaterat datorn än en gång då det var lite buggar, ska se om det fortfarande är samma "problem"...


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

1
Skriv svar